نسخه چاپی

كفاشیان یكشنبه استعفا می‌‌كند!

مدیرعامل باشگاه ملوان از استعفای رئیس فدراسیون فوتبال در روز یكشنبه خبر داد.

به گزارش نما، صادق درودگر در گفت وگو با فارس در مورد وضعیت نقل و انتقالات بازیکن برای ملوان در نیم‌فصل گفت: ما به هیچ عنوان از نظر بازیکن کمبودی نداریم و بازیکنان بسیار بزرگی در ملوان در حال حاضر حضور دارند. فقط می‌خواهیم در هر پست دو نفر بازیکن خوب داشته باشیم تا به اهداف بزرگمان که حضور موفق در آسیا است، برسیم. در نیم‌فصل هم فقط دو بازیکن جذب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: دوست نداریم نظم، هارمونی و آرامش تیم را بهم بزنیم بنابراین دنبال بازیکن باکیفیت هستیم و سیاهی‌لشگر نمی‌خواهیم.

درودگر در ادامه این گفت و گو با اشاره به اینکه کفاشیان می خواهد استعفا کند به فارس گفت: من از یک منبع موثق شنیدم که کفاشیان روز یکشنبه از ریاست فدراسیون کنار می‌رود بنابراین بهتر است مسئولان ورزش فرد امتحان‌پس داده‌ای مانند محمد دادکان را جانشین او کنند و به جای کفاشیان که حداقل 50 است، یک رئیس با نمره 20 و ضعیف‌تر را نیاورند. ضمن اینکه با توجه به اتفاقات رخ داده در مجمع هیئت فوتبال فارس نایب‌رئیس کفاشیان هم نمی‌تواند اداره فدراسیون فوتبال را بر عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: خردادماه سال آینده که انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود مصادف با بازی‌های حساس تیم ملی است بنابراین بهترین گزینه برای فدراسیون فوتبال محمد دادکان است.

۱۳۹۱/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...