نسخه چاپی

كركس های جاسوس ! + تصویر

بعد از شكار پهباد اسرائیلی در حریم هوایی كشور سودان این بار مقامات سودانی از شكار كركس حامل تجهیزات جاسوسی اسرائیل خبر دادند

به گزارش نما، پرنده ای(کرکس)در شهر خارطوم شکار شده است که بر روی آن تجهیزات جاسوسی از قبیل "تراشه GPRS" اسرائیل نصب شده بود. رسانه های سودانی اعلان کرده اند که تجهیزات نصب شده بر روی این کرکس قادر به عکس گرفتن و ارسال آن به اسرائیل بود. این خبر در حالی منتشر شده است که مقامات اسرائیلی در واکنشی سریع صحت آن را رد کردند.

IMAGE634905028017725493.jpg


گزارش شبکه"PRESS TV" حاکی از آن است که احمد بلال عثمان وزیر اطلاعات سودان در تاریخ 24 اکتبر اعلام کرد که چهار فروند هواپیمای جنگنده اسرائیلی به یک کارخانه نظامی در حومه شهر خارطوم پایتخت سودان حمله کردند که در این تهاجم دستکم دو نفر کشته شدند.

عمر البشیر رئیس جمهور سودان در تاریخ 26 اکتبر گفت: «رفتارهای غیر مسئولانه اسرائیل نشانه نگرانی ها و برافروختگی این رژیم در قبال تحولات سیاسی و اجتماعی در منطقه و درباره پیشرفت در سودان است.»

سودان تنها کشوری نیست که از شکار پرنده ای حامل تجهیزات جاسوسی رژیم اسرائیل خبر می‌دهد.
رسانه های عربستان سعودی در سال 2011 گزارش دادند این کشور یک کرکس را که تجهیزات جاسوسی اسرائیل به یک پایش و نوشته «دانشگاه تل آویو» به پای دیگرش بسته شده بود، شکار کرده است.

۱۳۹۱/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...