نسخه چاپی

نظر حداد درباره رفتار مجلس نهم

عکس خبري -نظر حداد درباره رفتار مجلس نهم

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعامل مجلس نهم با دولت دهم گفت: باید منتظر ماند تا مجلس تشكیل شود ضمن آنكه رفتار مجلس نیز قابل پیش بینی نیست.

به گزارش نما، غلامعلی حداد عادل در گفتگو با مهر، در پیش بینی از تعامل مجلس نهم با دولت دهم گفت: باید صبر کنیم تا مجلس تشکیل شود، زیرا هنور تصور ما از مجلس دقیق نیست، باید در دو-سه ماه آینده ارزیابی بیشتری از مجلس صورت گیرد تا بافت مجلس مشخص شود.

وی همچنین گفت: رفتار مجلس آینده قابل پیش بینی نیست اما رفتار کلی آن اصولگرایی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درپاسخ به پرسش دیگری مبنی بر پیش بینی وی از تعامل مجلس نهم با دولت چیست؟ اظهار داشت: بنده همواره معتقد به همکاری هستم، در عین حال باید در این زمینه دو اصل را رعایت کنیم، اول حفظ اقتدار مجلس و دوم همکاری با سایر قوا.

از منتخب اول مردم تهران در مجلس نهم سوال شد، برخی از تحلیل گران سیاسی معتقدند که دیگر حضور اصلاح طلبان در انتخابات لازم نیست، چرا که بدون حضور آنان مردم حضور چشمگیری در انتخابات دارند، آیا این تحلیل را قبول دارید؟ که وی پاسخ داد: بنده این ادبیات را نمی پسندم ، حال که آقای خاتمی رای داد باید تدابیری را به کار گیریم که زخم هایی که از فتنه 88 در جامعه ایجاد شده بود التیام یابد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...