نسخه چاپی

انگیزه فتنه گری قبیله انحراف با طمع ثروت و قدرت

جریان انحرافی در صورتی كه نتواند مهر تایید صلاحیت لیدر خود را از شورای نگهبان بگیرد برنامه هایی برای فشار بر شورای نگهبان دارد و نباید فراموش كرد طمع ثروت و قدرت انگیزه بالایی برای فتنه گری است.

روزنامه شما:اواخر سال 85 اخبار حضور رییس جریان انحرافی در همایشی در ترکیه که برنامه رقصی هم در آن اجرا شده بود منتشر شد و حتی برخی سایتها فیلم حضور وی هنگام رقص گروهی خانمهای ترک را منتشر کردند و بعد از انتشار این اخبار بود که وی به دفاع از حضور خود در این برنامه پرداخت و احتمالا این اولین اظهار نظر شاذ این چهره سیاسی نزدیک به احمدی نژاد بود.
رییس جریان انحرافی این فیلم را تصاویر گزینش شده از یک مجلس دو ساعته دانست و افزود:«مجلس رسمی بوده و لهو لعب هم نداشته. ضمن اینکه رقص نبوده و از دیدگاه بسیاری هنر است و آنها برخلاف ما آن را حرام نمی‌دانند»
از ابتدای سال 86 بحث این جریان و تفکرات آنها در مباحث سیاسی مطرح شد و نظرات متنوعی حول این حلقه انحرافی و تفکراتشان ارائه می شد، همزمان برخی از نوکیسه های تازه به دوران رسیده که برخی از زمان شهرداری و برخی از ابتدای دولت و به واسطه خوش خدمتی در ستادهای انتخاباتی توانسته بودند برای خود کیسه ای بدوزند، حلقه ای دور لیدر جریان انحرافی زدند و هر چه او گفت تایید و تبلیغ کردند و قبیله انحراف از اینجا شکل گرفت.
در همین حال باید متذکر شد که این جمع انحرافی بیشتر از هرچیز دنبال ثروت بوده و هستند، سند این مدعا افشای فساد بزرگ مالی این جریان است تا جایی که برخی زوایای این پرونده مانند صدور چک به نام افراد نزدیک به قبیله انحراف و به امضای متهم ردیف اول هنوز در هاله ابهام قرار دارد.
کمی بعد نیمه اول سال 87 بود که نظر دوستی مردم ایران و اشغالگران فلسطین از سوی آنها طرح و به مرور زمان اظهارات مخالف اسلام و سیاستهای کلی نظام و دور از آرمان ها و ارزش های انقلاب از سوی این جریان مطرح شد.
در واقع تا این جای کار از یک سو نو کیسه‌هایی داریم که قدم اول آنها رسمی شدن در دستگاه های دولتی بود، بنا بر شنیده ها این کار را از طریق برخی سازمان ها نظیر هلال احمر و غیره انجام دادند و جمعی از قبیله انحرافی توانستند کارمند رسمی دولت شوند و سوی دیگر جریان شخصیتی داریم که مدعای ولایت دارد اما نه ولایت فقیه بلکه او ولایت را خلاصه در ظهور امام عصر عج می داند و توانسته جمعی را با این مدعا دور خود گرد آورد اگرچه همین جمع اعتقادی به گفته های او نداشته و ندارند و تنها با هدف ثروت اندوزی وارد این بازی شده اند.
دستگاه‌های اطلاعاتی با برخی از نزدیکترین افراد قبیله انحراف برخورد و آنها را بازداشت موقت کردند و این افراد از چند ساعت تا چند روز در بازداشت به سر بردند و بعد از این بود که شعله تبلیغاتی جریان انحرافی در ظاهر خاموش شد اما انگار طمع ثروت اندوزی این قبیله در این مقطع به قدرت طلبی تبدیل شده است.
در واقع این روزها افراد قبیله انحراف بعد از دستیابی به ثروت و در دست گرفتن برخی منابع اقتصادی و با توجه به اینکه رییس قبیله انگیزه بالایی برای ریاست جمهوری دارد، می گویند هم فال است و هم تماشا اگر رییس جمهور شد که چه بهتر، ثروت ما تثبیت و قدرت هم نصیبمان می شود و اگر هم نشود ما ضرری نمی کنیم.
در همین حال برخی شنیده ها حاکی از آن است که جریان انحرافی در صورتی که نتواند مهر تایید صلاحیت لیدر خود را از شورای نگهبان بگیرد برنامه هایی برای فشار بر شورای نگهبان دارد و نباید فراموش کرد طمع ثروت و قدرت انگیزه بالایی برای فتنه گری است.

۱۳۹۱/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...