نسخه چاپی

كوثری:'اسكن ایگل' كاملا سالم است

كوثری با بیان اینكه نیروهای مسلح ایران در صورت صلاحدید، پهپاد جاسوسی آمریكا را در دید جهانیان قرار خواهند داد، تاكید كرد: این پهپاد هیچ صدمه‌ای ندیده و كاملا سالم است.

به گزارش نما، محمد کوثری، نماینده مردم تهران و رئیس کمیته دفاعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اقدام نیروی دریایی سپاه در شکار پهپاد آمریکایی، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در مقابل قدرت و دقت نیروهای مسلح ایران شکست‌های پیاپی را دریافت کرده‌اند و شکار پهپاد جاسوسی از جمله آنهاست.

وی افزود: آمریکایی‌ها برای حفظ آبروی نظامی خود مجبور به تکذیب کنترل هواپیمایی جاسوسی خود توسط سپاه هستند.

کوثری با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر اینکه هیچ پهپاد آمریکایی ناپدید نشده است، تاکید کرد: ابتدا باید گفت که این ادعا چگونه قابل اثبات است؛ چه کسی تعداد هواپیماهای جاسوسی آمریکا را می‌داند. تردیدی نیست که نیروهای نظامی آمریکا در خلیج فارس به فرماندهان خود دروغ می‌گویند تا آبروی خود را حفظ کنند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد آمریکا قید هواپیماهای جاسوسی را که عازم حریم ایران می‌شوند، زده‌اند و بعد از اینکه هواپیماهای جاسوسی که ماموریتشان آسمان ایران می‌شود، آنها را از لیست هواپیماهای جاسوسی موجود خود حذف می‌کنند چون اطمینان دارند که هیچ هواپیما و پرنده نظامی به سلامت از آسمان ایران عبور نخواهد کرد.

کوثری در پایان با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران در صورت صلاحدید، پهپاد جاسوسی آمریکا را در دید جهانیان قرار خواهند داد، تاکید کرد: پهپاد جاسوسی آمریکا هیچ صدمه‌ای ندیده و کاملا سالم است.

۱۳۹۱/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...