نسخه چاپی

چرا رمضان عبدالله نتوانست وارد غزه شود؟

تحلیل گر سیاسی فلسطینی هدف رژیم صهیونیستی از جلوگیری از ورود رمضان عبدالله شلح دبیركل جنبش جهاد اسلامی به همراه خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به غزه را تلاش برای ایجاد تفرقه میان گروه های فلسطینی دانست.

به گزارش نما، "مصطفی الصواف" در گفت و گو با العالم با اشاره به اصرار رژیم صهیونیستی بر عدم همراهی خالد مشعل و رمضان عبدالله شلّح هنگام ورود به غزه، گفت: این رژیم از طریق سازمان اطلاعات مصر به جنبش جهاد اسلامی هشدار داده بود در صورتی که شلح وارد غزه شود، او را ترور کرده و به آتش بس پایان خواهد داد.

وی افزود: وارد نشدن شلح به غزه به معنی تسلیم شدن در برابر تهدید اسرائیل یا نشکستن محاصره سیاسی نیست، بلکه به این معنی است که جنبش جهاد اسلامی فرصت را از دست رژیم صهیونیستی گرفت و ضمن اعلام این که تسلیم صهیونیست ها نمی شود، تاکید کرد که تفاوتی میان رهبران جنبش جهاد یا حماس وجود ندارد و این مساله نمی تواند جلوی شادمانی ما را از پیروزی مقاومت فلسطین بر ضد دشمن اشغالگر صهیونیستی بگیرد.

الصواف همچنین ادعای هماهنگی با رژیم صهیونیستی برای بازدید رهبران مقاومت از غزه را رد و تاکید کرد که این هماهنگی ها تنها با مصر صورت گرفته است.

۱۳۹۱/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...