نسخه چاپی

197 اكیپ علیه انتخابات كار می‌كردند

امام جمعه گچساران گفت: 197 اكیپ با هدایت استكبار و دشمنان نظام اسلامی سعی در تخریب، ناامنی و زیر سؤال بردن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتند.

* 197 اکیپ ضد انقلابی وظیفه ناامن کردن انتخابات را بر عهده داشتند

خطیب جمعه گچساران حضور 65 درصدی ملت مسلمان ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ضربه‌ای سهمگین به تلاش‌های دشمنان نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: بیش از 197 اکیپ بمب‌گذار، آدم‌کش برای تخریب و ناامن کردن انتخابات 12 اسفند به استخدام دشمنان نظام و ملت مسلمان ایران درآمده بودند.

موسوی ادامه داد: هوشمندی و هدایت عالمانه مقام معظم رهبری، درک و شعور سیاسی اجتماعی ملت فهیم ایران اسلامی و مسئولیت‌پذیری مسئولان سبب برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و حداکثری شد.

وی یادآور شد: اثر انگشت‌های به تصویر درآمده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، به خوبی در چهره اوباما قابل درک بود.

این مقام مسئول در گچساران هر رأی ملت ایران را مشت محکمی بر دهان استکبار دانست و بیان کرد: مردم افراد مورد اعتماد خود را به خوبی انتخاب کردند و این انتخاب نشان از درک مردم از شرایط سیاسی و اجتماعی شهر خود و کشور ایران اسلامی است.

موسوی ملت ایران را مردمی هوشمند و بصیر عنوان کرد و بیان داشت: ملت مسلمان ایران هیچ گاه فریب نمی‌خورند و در طول 33 سال دوران انقلاب تاکنون مردم بهترین‌ها را انتخاب کرده‌اند.

امام جمعه گچساران با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت گفت: تمام کسانی که از اول انقلاب تاکنون در این حوزه به عنوان نماینده مردم انتخاب شده‌اند انقلابی و مورد اعتماد مردم هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: سلیقه‌ افراد همیشه با هم متفاوت است و نماینده‌های این حوزه در دوره‌های مختلف از دیدگاه‌های متفاوتی برخوردار بوده‌اند.

وی از نماینده منتخب مردم در حوزه گچساران و باشت خواست تا با احترام، همکاری، تعامل و استفاده از اندیشه دیگر کاندیداهای این حوزه زمینه پیشرفت و توسعه این شهرستان را فراهم آورد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...