نسخه چاپی

واكنش لاریجانی به جلسه حداد عادل با منتخبان مجلس هشتم

عکس خبري -واکنش لاريجاني به جلسه حداد عادل با منتخبان مجلس هشتم

وقتی نمایندگان دور دوم هنوز انتخاب نشده اند چرا در دعوت از نمایندگان دور اول عجله می کنید؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، لاريجاني در خصوص عدم حضور خود در ميهماني حداد عادل گفت: حقیقت قصه این است که من با نشست روز جمعه (دعوت از نمايندگان منتخب مجلس هشتم در نشستي با حضور رييس مجلس هفتم) موافق نبودم قبلاً هم به دوستان گفته بودم.

لاريجاني در ادامه گفت: وقتی نمایندگان دور دوم هنوز انتخاب نشده اند چرا در دعوت از نمایندگان دور اول عجله می کنید؟ طبعاً دوباره کاری می شود. و مهمتر این است که باید برنامه مشخصی برای این جلسه داشت صرف آشنایی اولیه و آشنایی با سازوکار مجلس و آئین نامه کفایت نمی کند که اینهمه وقت افراد برگزیده گرفته شود.

لاريجاني گفت : چون نمایندگان همگی تحصیلات فوق لیسانس به بالا دارند و طبعاً خیلی زود با ارسال جزواتی به این امور واقف می شوند. همانگونه که عرض کردم حداقل طراحی نوعی گردش اطلاعاتی مطلوب در سطح ملی باید تدارک دیده می شد تا در پناه آن هم سخنی نمایندگان بیشتر می گردید و حضورآنان در تهران توجیه می گردید.

وي اظهار داشت: علاوه بر این ملاقاتهایی با برخی از علما و مراجع و گروههای شهر قم داشتم که این عوامل مانع از حضور من در جلسه مذکور شد. ضمن احترام به همه دوستانی که این نشست را بر پا کردند. البته همه این حرفها خیلی مهم نیست و خواهش می کنم به این امور نپردازید و دامن نزنید حالا بنده یک نظری داشتم ، دوستان دیگر هم نظر دیگری. فعلاً مسائل مهمتری برای کشور داریم که باید بدان پرداخت.

بنده فکر می کنم شرایط کشور به نحوی است که مجلس هشتم باید با دقت و برنامه ریزی یکسره وقت خود را مصروف خواست ملی کند و من هم به عنوان یکی از نمایندگان مجلس هشتم مصمم هستم به تکلیف خود عمل کنم. این تکلیف درنسبت فرد و شرایط کشور و خداوند شکل می گیرد. هرچه به قول عیاران قدیم زهرماری های دیگر قاطی این مثلث نشود ، عمل سیاسی زلال تر و پاک تر است که به تعبیر مقام معظم رهبری (در یکی از ملاقاتهای پس از عید نوروز)فرمودند: « اخلاص در عمل خیلی کار سختی است.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...