نسخه چاپی

نامه‌ كمیسیون امنیت ملی به دولت

محمدحسن آصفری عضو هیئت رئیسه كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره سفر هیئت پارلمانی ایران به مصر و غزه خاطرنشان كرد: هنوز اقدامی در خصوص صدور روادید صورت نگرفته و مطمئنا در اولین فرصت كه روادید صادر شود، این سفر انجام خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اقدامات جاسوسی آمریکا و فرستادن پهپاد به خاک ایران گفت: در این هفته با صدور نامه‌ای کتبی از دولت می‌خواهیم تا علیه این اقدامات آمریکا شکایت تنظیم کند.

محمدحسن آصفری عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره سفر هیئت پارلمانی ایران به مصر و غزه خاطرنشان کرد: هنوز اقدامی در خصوص صدور روادید صورت نگرفته و مطمئنا در اولین فرصت که روادید صادر شود، این سفر انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 175 نماینده برای سفر اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: درخواست صدور روادید را طی نامه‌ای به وزارت خارجه فرستاده‌ایم اما هنوز روادیدی صادر نشده است البته اکنون که جنگ غزه به پایان رسیده است، نمایندگان اصرار زیادی برای صدور فوری روادید ندارند اما به محض صادر شدن روادید این سفر انجام خواهد شد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس در ادامه تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس این هفته اقدامات جاسوسی آمریکا و فرستادن پهپاد به خاک ایران را بررسی خواهد کرد و قرار است در این هفته با صدور نامه‌ای کتبی از دولت و وزارت خارجه بخواهیم تا علیه این اقدامات آمریکا شکایت تنظیم کند.

آصفری افزود: ما طی این نامه به دولت اعتراض خواهیم کرد که چرا در مقابل این رفتارهای آمریکا شکایتی صورت نگرفته و از وزارت خارجه می‌خواهیم هرچه زودتر علیه آمریکا و خوی تجاوزگری این کشور به مجامع بین‌المللی اعلام شکایت کند.

۱۳۹۱/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...