نسخه چاپی

مسئول انتخاب بازیكنان پرسپولیس كیست؟

عکس خبري -مسئول انتخاب بازيکنان پرسپوليس کيست؟

در شرایطی كه پرسپولیس برای برطرف كردن نقاط ضعفش در نیم فصل دوم باید بازیكنانی بهتر از مردان كنونی‌اش جذب كند، مشخص نیست چه كسانی بازیكنان نیمكت نشین تیم‌های دیگر را به مسئولان سرخپوش معرفی می‌كنند تا آنها را جذب كنند!

به گزارش نما به نقل از مهر، پرسپولیس نیم فصل اول لیگ دوازدهم را با کسب نتایجی دور از ذهن و ناامیدکننده به پایان برد تا جایی که مسئولان این تیم به این نتیجه رسیده اند که باید برای بهبود شرایط در نیم فصل دوم دست به تغییرات بزنند و در جلسه کمیته فنی روز دوشنبه تصمیم بگیرند با مانوئل ژوزه نیم فصل دوم را سپری کنند یا یک مربی دیگر را انتخاب کنند.

قطعا در این ناکامی سهم بازیکنان پرسپولیس نیز کمتر از ضعف های کادر فنی نیست. به همین خاطر مسئولان این باشگاه قصد دارند برای نیم فصل بازیکنانی را جذب کنند تا نقاط ضعف تیم شان خصوصا در مرکز زمین را برطرف کنند. اما انتخابی که مسئولان این باشگاه داشته اند ابهاماتی را در ذهن ایجاد می کند که آینده پرسپولیس را ناامیدتر از نیم فصل اول می کند.

خبر حضور عادل کلاه کج در پرسپولیس از آن جمله خبرهایی است که هر طرفدار فوتبالی را به فکر فرو می برد که چرا این بازیکن باید برای پوشش نقاط ضعف پرسپولیس در خط میانی انتخاب شود. بازیکنی که یک فصل در پرسپولیس بوده و به خاطر ضعف های فنی که داشته در لیست کنار گذاشته ها و اخراجی های این تیم قرار گرفته است.

کلاه کج پس از حضور ناموفقی که در پرسپولیس داشت به مس کرمان رفت و در این تیم هم نتوانست کارایی لازم را داشته باشد و راهی سپاهان اصفهان شد اما در این تیم هم نتوانست کارایی لازم را داشته باشد و بیشتر یک بازیکن نیمکت نشین بود. کلاه کج در ۱۷ بازی نیم فصل اول تنها ۸ بازی برای سپاهان انجام داده است و تاثیر چندانی در نتایج این تیم نداشته است.

حال سوال از مسئولان باشگاه پرسپولیس این است که چرا بازیکن نیمکت نشین سپاهان را برای نیم فصل دوم به خدمت می گیرند. اگر این بازیکن خوب بود که حتما باید برای سپاهان بازی های بیشتری انجام می داد و قطعا اصفهانی ها حاضر به از دست دادن او نبودند. ضمن اینکه اگر او بازیکن تاثیرگذاری بود باید همان سالی که به پرسپولیس آمد در این تیم می ماند. حالا چرا باید بعد از چند سال و پیرتر شدن، این بازیکن دوباره به پرسپولیس برگردد.

مشخص نیست چه کسانی برای پرسپولیس بازیکن انتخاب می کنند و ملاک های آنها برای چنین انتخاباتی چیست؟ محمد رویانیان که خود یکی از مخالفان حضور دلالان و واسطه ها در فوتبال است قطعا می داند که باید برای نیم فصل دوم بازیکنی را به خدمت بگیرد که یک سروگردن از بازیکنان فعلی تیمش بالاتر باشد تا شاید بتواند این تیم را از وضعیت فعلی خارج و کمک کند که سرخپوشان به انتهای جدول نزدیکتر نشوند و خطر سقوط به دسته اول را حس نکنند!

۱۳۹۱/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...