نسخه چاپی

از پیك سوم كرونا گذر كردیم/ نظارت ‌بر اجرای طرح‌های مقابله با كرونا ۳ برابر شد

عکس خبري -از پيک سوم کرونا گذر کرديم/ نظارت ‌بر اجراي طرح‌هاي مقابله با کرونا ? برابر شد

معاون وزیر بداشت، درمان و آموزش پزشكی با تاكید بر تدوم طرح شهید سلیمانی در استان‌ گفت: مازندران از پیك سوم كرونا گذر كرد.

به گزارش نما، سیما سادات لاری امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا مازندران با بیان اینکه شاهکاری بود که مازندران وارد پیک سوم نشد، اظهار داشت: از نقاط قوت مبارزه با کرونا در مازندران، مدیریت استاندار و مشارکت همگانی است.

وی هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی را مشارکت دادن گسترده و فراگیر مردم در مقابله با کرونا و مطالبه‌گری جامعه دانست و افزود: شناسایی، ایزولاسیون و قرنطینه کردن بیماران از جمله اهداف اصلی این طرح است.

لاری با اشاره به اینکه هرچه مردم بیشتر در کنار وزارت بهداشت و نیروهای عمل کننده باشند، توفیق بیشتر و سریع تر حاصل می‌شود، تصریح کرد: روند مقابله با کرونا با دستور مقام معظم رهبری و ایجاد قرارگاه؛ متحول شده است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه نظارت ما اکنون در کشور بر اجرای طرح‌های مقابله با کرونا سه برابر شده است، افزود: مازندران در زمینه نظارت بر اجرای طرح های مقابله با کرونا بسیار خوب برنامه ریزی کرده و در طول روند مقابله با کرونا در اجرای برنامه ها پیشرو بوده است.

وی با بیان اینکه هرچه افراد مثبت زودتر شناسایی و جدا شوند؛ توفیق بیشتری به همراه خواهد داشت، گفت: اجرای این طرح یکی از بهترین مسیرهای نجات در این راستا بوده و مردم باید نسبت به اهمیت و ضرورت طرح شهید سلیمانی اقناع شوند؛ صدا و سیما می‌تواند با برنامه‌های آگاهی بخش؛ اعتماد مردم را به این طرح به عنوان یک طرح کارآمد و نجات بخش جلب کند.

۱۳۹۹/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...