نسخه چاپی

آیا اوباما حقایقی درباره بیگانگان فضایی می‌داند؟

عکس خبري -آيا اوباما حقايقي درباره بيگانگان فضايي مي‌داند؟

نیویورك پُست نوشت: ظاهرا درباره بیگانگان فضایی واقعیتی وجود دارد اما لب های رئیس جمهور سابق باراك اوباما مهر و موم شده است.

به گزارش نما به نقل از نیویورک پست، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا اطلاعاتی در مورد بیگانگان فضایی و پرونده بشقاب پرنده‌ها می‌دانست.

واقعیتی وجود دارد اما لب های رئیس جمهور سابق باراک اوباما مهر و موم شده است.

چهل و چهارمین فرمانده کل قوا طی مصاحبه با «استفن کولبرت»، مجری برنامه «Late Show»(برنامه دیرهنگام) تأیید کرد که وی در مدت حضور خود در «Oval Office»دفتر کار ریاست جمهوری در کاخ سفید، به دنبال اطلاعات طبقه بندی شده درباره موجودات فرازمینی بوده است، اما از افشای آنچه فهمیده است، خودداری می کند.

این مجری سرشناس تلویزیونی در مصاحبه طولانی مدت خود با اوباما در مورد کتاب جدید خاطرات اوباما با عنوان «سرزمین موعود» از او پرسید و بحث بشقاب پرنده ها را پیش کشید اما اوباما با پوزخندی فریبنده پاسخ داد: ببخشید، نمی توانم به تو بگویم.

کولبرت آن عدم پاسخ را به عنوان تمام تأییدی که لازم داشت مبنی بر اینکه ما تنها نیستیم، تلقی کرد.

او گفت: خوب، من این را به عنوان یک «بله» در نظر خواهم گرفت. زیرا اگر هیچی نبود، شما می گفتید که هیچی نبود! شما فقط مهره شطرنج خود را بازی کردید و فکر کردید برنده این سوال و جواب هستید و من هم با مهره خودم جواب را گرفتم.

اوباما هم عمدا پاسخی نداد تا استفن کولبرت را از نتیجه ای که گرفته دلسرد و ناامید نکند.

رئیس جمهور سابق گفت: خیالتان راحت باشد.

کولبرت پاسخ داد: خیالم راحت است!

در بین خنده ها، هر دو نفر بر این ایده تأکید کردند که زمانی سرپوش گذاشتن بر وجود بیگانگان فضایی یا انسان های فرازمینی بزرگ ترین تئوری توطعه محسوب می شد.

اوباما:قبلاً اینگونه بود که بشقاب پرنده ها و رازول بزرگترین توطئه بودند و حالا این ایده که دولت ممکن است یک سفینه فضایی بیگانه داشته باشد.

کولبرت: حالا بزرگترین توطئه رای دادن به مردم میشیگان است.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...