نسخه چاپی

اعتصاب گسترده در نظام آموزشی رژیم اسراییل

اخبار رسیده از سرزمین های اشغالی فلسطین حاکی از آن است که اعتصاب عمومی کارکنان آموزش و پرورش، آموزش عالی و دانشگاه های مختلف رژیم صهیونیستی امروز وارد ششمین روز خود شده و همین امر موجب گردید که نظام آموزشی، سیستم آموزش عالی و دانشگاه های اسراییل به طور کامل فلج شوند.

به گزارش صفحه عربی تابناک،مقام های مسئول در وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی و نیز دیگر مقامات صهیونیستی طی چند روز گذشته با انجام مذاکرات و تماس های مختلفی با معلمان و نیز این کارکنان اعتصاب کننده تلاش کردند به اعتصاب آنان پایان دهند اما در دستیابی به این هدف ناکام ماندند.

قابل ذکر است کارکنان اعتصاب کننده خواستار بالا رفتن حقوق ها و سطح معیشتی خود شده اند و اعلام کردند که تا بهبود این وضعیت دست از اعتصاب عمومی خود نخواهند کشید.

در همین راستا روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی مفصل به این اعتصاب عمومی پرداخت و نوشت: در حال حاضر بیش از 10 هزار معلم و کارمند وزارت آموزش عالی اسراییل دست به اعتصاب عمومی زده اند. آنان علاوه بر بالا رفتن سطح معیشتی خود، خواستار تمدید قراردادهای خود به صورت سالانه و نه ماهیانه هستند.

قابل ذکر است اعتصاب عمومی رژیم صهیونیستی از دانشگاه تل آویو و سپس دانشگاه های "بار ایلان" و "حیفا" آغاز شد و به مرور دیگر معلمان و کارکنان نظام آموزش عالی رژیم صهیونیستی به این اعتصاب عمومی پیوستند.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...