نسخه چاپی

انصاری‌فرد: فرصت ژوزه به پایان رسیده است

عکس خبري -انصاري‌فرد: فرصت ژوزه به پايان رسيده است

مدیرعامل سابق راه‌آهن گفت: در پرسپولیس به ژوزه به اندازه كافی زمان داده شده است.

به گزارش نما، محمدحسن انصاری‌فرد در گفت‌وگو با فارس گفت: مدت هاست مصاحبه نکرده‌ام و تمایلی به حرف زدن نداشتم. چه آن زمان که فوتبالم در پرسپولیس به پایان رسید و چه بعد از آن که مدیر شدم و مدیریتم در این تیم پایان یافت هیچگاه در مورد پرسپولیس اظهارنظری نکردم چرا که دوست داشتم همیشه این تیم در آرامش قرار داشته باشد.

وی در مورد رفتن ژوزه به مرخصی و اینکه احتمال برکناری او زیاد است خاطرنشان کرد: به هر حال یک نیم‌فصل و حدود 17 هفته به ژوزه زمان دادیم که فکر می‌کنم کافی باشد. تیم پرسپولیس هم‌اکنون در رده دوازدهم قرار دارد و از این بدتر نمی‌تواند باشد. پرسپولیسی که همیشه مدعی بوده و در کورس قهرمانی قرار داشته اصلا خوب نیست چنین جایگاهی داشته باشد. علاوه بر این مشاهده می‌کنیم بازیکنان و کادر فنی رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و اگر کار به این شکل ادامه یابد شرایط بهتر که نمی‌شود هیچ بدتر هم خواهد شد.

انصاری‌فرد یادآور شد: ژوزه از ابتدای فصل تا به امروز همواره در مصاحبه‌هایش به این نکته تأکید و اصرار می‌کند که او تیم را نبسته و به نوعی به نظر می‌رسد می‌خواهد بهانه‌جویی کند. وقتی او قصد داشت این مسئولیت را برعهده بگیرد می‌دانست که تیم را خودش نبسته است. مدیریت پرسپولیس بهترین‌های ایران را جذب کرد، هفت بازیکن ملی پوش به پرسپولیس اضافه شدند و سایر نفراتی نیز که خریداری شدند افرادی بودند که سابقه زیادی در فوتبال ایران داشتند. او می‌توانست با بیان اینکه من بهترین نفرات ایران را دارم در بازیکنان اعتماد به نفس ایجاد کند تا آنها تلاش بیشتری را انجام دهند اما حرف‌هایی که زد باعث ایجاد فاصله بین خودش و بازیکنان شد و اعتماد به نفس را در آنها کاهش داد.

وی تأکید کرد: متأسفانه بارها این بهانه‌جویی از سوی سرمربی پرسپولیس اعلام شد. من سابقه کار با مصطفی دنیزلی را دارم وقتی به او اصرار می‌کردیم بازیکن جدیدی را جذب کنیم دنیزلی می‌گفت من اگر مربی باشم تیم را با همین نفرات درست می‌کنم و دوست ندارم هزینه‌ای تازه به باشگاه تحمیل کنم. شما دیدید همین اتفاق افتاد و در نیم‌فصل دوم پرسپولیس اوج گرفت و توانست فاصله‌اش را با تیم‌های بالای جدول کاهش و حتی شانس قهرمانی داشته باشد. در نهایت هم تیم در رتبه سوم جدول جای گرفت اما ژوزه مدام تکرار می‌کرد که تیم را او نبسته است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم زمان تصمیم‌گیری فرار رسیده است. هواداران ناراحت هستند اما از آنها خواهش می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند. هواداران نقش مهمی را ایفاء می‌کنند و حمایت آنها در این مقطع بسیار تأثیرگذار است. بازیکنان نیز باید تلاششان را بیشتر کنند تا پرسپولیس هرچه زودتر به شرایط خوب خود باز گردد.

وی در مورد احتمال سپرده شدن هدایت پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی گفت: یحیی گل‌محمدی یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس است که شخصیت انسانی بسیار خوب و قابل احترامی دارد. او فرد با شخصیتی است و همین مسئله باعث می‌شود بازیکنان به او احترام بگذارند، در راه‌آهن سابقه همکاری با گل محمدی را داشتم و به خوبی از خصوصیات شخصیتی و اخلاقی او آگاه هستم. در صبا دیدیم با وجودی که بازیکنان شاخصی در تیم او حضور نداشتند توانست نتایج بسیار خوبی کسب کند البته اگر قرار است او به عنوان سرمربی انتخاب شود همانطور که آقای رویانیان به استیلی، ژوزه و دنیزلی یک نیم‌فصل فرصت داد باید همین زمان را در اختیار گل‌محمدی بگذارد و در این مدت از او حمایت کند.

انصاری‌فرد تصریح کرد: مدیریت اگر پشت سرمربی باشد تیم شرایط خوبی پیدا می‌کند و می‌تواند بهتر نتیجه بگیرد اما اگر پشت مربی خالی شود این اتفاق نتیجه معکوس خواهد داد. مدیریت پرسپولیس قطعاً اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کند و اگر قرار باشد گل‌محمدی به عنوان سرمربی انتخاب شود به او اختیار تام می‌دهند و دستیار و سایر عوامل را تحمیل نمی‌کند. در این زمان هواداران نیز باید از کادر فنی حمایت کنند تا پرسپولیس بتواند به روزهای اوج خودش بازگردد.

۱۳۹۱/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...