نسخه چاپی

زمان رسیدگی به پرونده رحیم مشایی

سخنگوی كمیسیون اصل نود مجلس گفت:پرونده رحیم مشایی در مجلس هشتم به كمیسیون اصل ۹۰ ارائه شده كه در مجلس نهم به آن رسیدگی خواهد شد و تا پایان امسال بررسی و تعیین تكلیف می‌شود.

به گزارش نما به نقل از خانه ملت؛مصطفی افضلی‌فرد نماینده مردم اردبیل و نمین در مجلس، با اشاره به بررسی پرونده اختلال در بازار ارز و سکه در کمیسیون اصل 90 به باشگاه خبرنگاران گفت:درطول دو ماه،کارشناسان حوزه‌های بانکی، اقتصادی و حقوقی گزارش جامعی را با استفاده از نظر همه کارشناسان و گزارش نهادهای امنیتی و نظارتی،‌ تهیه کرده که امیدواریم در به نتیجه رساندن این پرونده راه‌گشا باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تعدادی از افراد در خصوص اخلال در بازار ارز و سکه دستگیر شده‌اند،‌ اظهار داشت: برخی افراد که در بحران ارز و سکه دخیل بوده‌اند هنوز دستگیر نشده که باید تحت تعقیب قرار گرفته و مطابق با قانون نسبت به مشخص شدن وضعیت آن‌ها اقدام شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نود در خصوص پرونده مشایی، خاطر نشان کرد: پرونده رحیم مشایی در مجلس هشتم به کمیسیون اصل 90 ارائه شده که در مجلس نهم به آن رسیدگی خواهد شد و تا پایان امسال بررسی و تعیین تکلیف می‌شود.

۱۳۹۱/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...