نسخه چاپی

كفاشیان: شاید یكشنبه ۱۰ سال دیگر استعفا كردم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: معلوم نیست كدام یكشنبه از سمتم استعفا كنم شاید یكشنبه ۱۰ سال دیگر استعفا كنم.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی کفاشیان در گفت و گو با شبکه خبر در مورد خبر استعفایش که صادق درودگر مدیرعامل ملوان آن را اعلام کرده گفت: اگر بخواهم استعفا کنم روز یکشنبه استعفا می‌دهم اما مشخص نیست کدام یکشنبه، یکشنبه 10 سال آینده یا 3 سال بعد یا یکشنبه یک سال دیگر. من خبری از این استعفا ندارم دیشب هم که می‌خواستم در آرامش باشم این خبر منتشر شد و تلفنم شروع به زنگ زدن کرد حتما اطلاعات درودگر موثق‌تر از من است که این حرف را زد.

وی در مورد اینکه ممکن است استعفای اجباری در کار باشد گفت: اگر بخواهم استعفا بدهم خودم آن را بیان می‌کنم ابتدا متن استعفا را می‌نویسم و سپس شما خبرنگاران علت آن را از من جویا می‌شوید و من علت استعفا را می‌گویم، موثق‌ترین منبع خود من هستم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه مجمع از او حرف شنوی دارد گفت: درست است که حرف من در مجمع نافذ است اما اگر بخواهم بروم دلیل منطقی می‌آورم و مجمع را قانع می‌کنم. اگر بنا بر رفتن من باشد ظرف یک ماه آینده مجمع را تشکیل می‌دهم و به آنها می‌گویم که این تصمیم به نفع فوتبال است. البته من اگر از فوتبال هم بروم باز هم خدمتگزار خواهم بود.

۱۳۹۱/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...