نسخه چاپی

روحانی: تعداد شهرهای قرمز كشور به صفر رسید

عکس خبري -روحاني: تعداد شهرهاي قرمز کشور به صفر رسيد

رییس جمهوری با بیان اینكه تعداد شهرهای قرمز كشور به صفر رسیده است،‌گفت: اتحاد و همدلی و اعتماد مردم به تخصص بهداشتی كشور بود كه ما را از این موج سهمگین نجات داد.

به گزارش نما ،حجت الاسلام و المسلیمن «حسن روحانی»‌روز شنبه در چهل ونهمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تبریک روز پرستار به پرستاران که در یک سال اخیر تلاش فوق‌العاده‌ای انجام دادند،گفت: از مردم می‌خواهیم در شب یلدا به خاطر مصادف بودن با روز پرستار، برای حمایت از پرستاران و حمایت از سلامت مردم جامعه در مراسم یلدایی که همیشه بوده و اساس آن نیز احترام به بزرگ خانواده و صله رحم است، برای سلامتی بزرگان خانواده دید و بازدیدها متوقف شود و از طریق تلفن و فضای مجازی این مراسم را بدون حضور انجام دهند.

رییس جمهوری با یادآوری شعار "جمع نشویم تا کم نشویم"، اظهار داشت: در دو ماه اخیر مردم، کسبه، اصناف، حمل و نقل عمومی و خانواده‌ها خیلی همکاری کردند. اول آذر خیلی نگران بودیم و ۱۶۰ شهر ما قرمز بود ولی الان تعداد شهرهای قرمز ما صفر است و شهر قرمزی نداریم این به دلیل همت و بزرگواری مردم عزیز است.

وی ادامه داد: مردم در شرایط کرونا، دولت و کادر درمان و همه نیروهایی که بار مسئولیت را بر دوش کشیدند، دست به دست هم دادند و این اتحاد و همدلی و اعتماد مردم به تخصص بهداشتی کشور بود که ما را از این موج سهمگین نجات دهد.

روحانی با اشاره به آمارها تصریح کرد: وقتی آمارها و نمودارها را نگاه می‌کردیم تقریبا همه جا موج سوم از موج قبلی بیشتر بوده است. همه ویروس قوی‌تر شده بود و همه به سمت سرما رفته بودیم.
ایرنا

۱۳۹۹/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...