نسخه چاپی

مدير عامل باشگاه ملوان:

هشدارم استعفا كفاشیان را عقب انداخت

مدیرعامل باشگاه ملوان می‌گوید هشدارش درباره استعفای كفاشیان باعث عقب نشینی كسانی شده كه قصد داشتند با ایجاد فشار، كفاشیان را مجبور به استعفا كنند.

به گزارش نما، صادق درودگر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اظهار نظر‌هایی که پس از گفت‌وگوی اخیرش مطرح شده، گفت: یکشنبه 20 آذر 90 گفت‌و‌گویی را با ایسنا انجام و هشدار دادم که یک لوکا بوناچیچ می‌خواهد هدایت یک تیم بزرگ ایران را بر عهده بگیرد. همان موقع این هشدار جواب داد و آن باشگاه از آوردن بوناچیچ صرف‌نظر کرد.

وی افزود: اخیرا من درباره استعفای کفاشیان و تبعات بعدی آن استعفا هشدار دادم و گفتم که نایب رییس اول او نمی‌تواند جانشین کفاشیان شود. گفتم این استعفا ممکن است اتفاقات نامبارکی را رقم بزند و همین تذکر من باعث شد که استعفای کفاشیان به تعویق بیفتد. داستانی که هم من می‌دانم و هم آقای کفاشیان به خوبی از آن آگاه است. حتی کفاشیان شنبه(دیروز) در گفت‌وگویی که با یکی از روزنامه‌های ورزشی انجام داده بود گفت که می‌خواهد استعفا بدهد و جانشینش را هم مشخص کرده بود.

درودگر با بیان این که کفاشیان را مدیری ورزش می‌دانم، گفت: من به کفاشیان آلژی ندارم. نمی گویم با رفتن او فوتبال ایران آباد یا با ماندنش فوتبال ایران نابود می‌شود. من تنها درباره تبعات آن استعفا صحبت کردم. من می گویم اگر قرار است کفاشیان یک یکشنبه استعفا بدهد باید مراقب تبعات بعدی این تصمیم بود.

وی افزود: من از روی دلسوزی آن حرف‌ها را زدم. می ترسیدم فوتبال ایران دست کسانی بیفتد که فوتبال را کوچک و کوچک‌تر کنند. فوتبال ایران مشکل دارد. کفاشیان هم خودش این را می‌داند. بنابراین باید از آدم‌های توانمندتری در کنار خود استفاده کند. او باید به اتفاقاتی که در فوتبال می‌افتد حساس‌تر باشد. باید به تصمیماتی که کی‌روش می‌گیرد واکنش نشان دهد و نباید تا این حد به راحتی از کنار تغییرات مداوم برنامه مسابقات بگذرد. فوتبال ایران به موفقیت و پیروزی نیاز دارد. من تنها هدفم از مطرح کردن آنها شرایطی بود که ممکن بود بعد از آن استعفا رقم خورد. اطلاعاتی که من داشتم غلط نبود و خود کفاشیان هم این را می‌داند.

درودگر در پاسخ به این سوال که آیا منظور شما این است که کفاشیان از وزارت ورزش و جوانان برای استعفا تحت فشار است، گفت: مطمئن باشید که این فشار وجود دارد و استعفای او دیر و زود دارد ، اما سوخت و سوز ندارد. اما مهم این است که پس از آن چه اتفاقی می‌افتد.

وی درپایان درباره ملوان در فصل نقل و انتقالات گفت: کار پیوستن هادی تامینی به ملوان تقریبا تمام شده و یک بازیکن خارجی که می‌تواند در پست‌های مختلف هم بازی کند تا چند روز دیگر برای حضور در ملوان به ایران سفر می‌کند.

۱۳۹۱/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...