نسخه چاپی

مقاومت فلسطین: آتش بس تمام شد

كمیته‌های مقاومت فلسطین و گردان‌های "ناصر صلاح‌الدین" شاخه نظامی این كمیته‌ها تاكید كردند كه انتقام خون "زهیر القیسی" دبیركل این كمیته‌ها را كه توسط صهیونیست‌ها ترور شد، خواهند گرفت.

فارس به نقل از شبکه خبری "فلسطین الیوم" نوشت: کمیته‌های مقاومت فلسطین و گردان‌های ناصر صلاح‌الدین تاکید کردند که ترور رهبران و مبارزان این کمیته‌ها تنها مقاومت و اصرار آنها برای ادامه مبارزه را بیشتر می‌کند.

بر اساس این گزارش در بیانیه این کمیته‌ها آمده است که این جانفشانی‌ها و شهادت تنها راه آنها برای آزادسازی مسجدالاقصی و سرزمین فلسطین است و القیسی سومین دبیرکل این کمیته‌ها است که طی 12 سال گذشته این کمیته‌ها در راه جهاد و مقاومت تقدیم کرده است.

در این بیانیه آمده است: ابوابراهیم القیسی شیخ مقاومت نیز به کاروان شهدا از جمله "جمال ابوسمهدانه" دبیرکل و موسس کمیته‌های مقاومت و نیز "کمال النیرب" دبیرکل و "عماد حماد ابوعبدالرحمن" فرمانده نظامی گردان‌های ناصر صلاح‌الدین پیوست.

گردان‌های ناصر صلاح‌الدین همچنین تاکید کردند که با این جنایت صهیونیست‌ها آتش‌بس با رژیم صهیونیستی به پایان رسید.

این گردان‌ها مبارزان خود را به پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی با تمام قدرت فراخواند و تاکید کرد که دشمن با این جنایت درهای جهنم را به روی خود گشود.

صهیونیست‌ها دیروز "محمود احمد حننی"(46 ساله) اسیر آزاده فلسطینی که 5 سال پیش به غزه تبعید شده بود و نیز "زهیر القیسی" معروف به "ابوابراهیم" دبیرکل کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین را به شهادت رساندند.

بر اساس این گزارش یک جنگنده‌ رژیم صهیونیستی خودروی این دو نفر را در محله تل‌الهوی در غزه هدف بمباران قرار دادند.

در همین راستا "ادهم ابوسلمیه" سخنگوی کمیته عالی امداد و اورژانس غزه تاکید کرد که صهیونیست‌ها یک خودروی غیرنظامی را در منطقه تل‌الهوی بمباران کردند و پیکر دو شهید که سرشان از بدنشان جدا شده بود به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود که که این دو شهید "زهیر القیسی" ابوابراهیم از اهالی رفح و "محمود احمد حننی" اسیر آزاده از نابلس بود.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...