نسخه چاپی

كنايه‌هاي وزيرخاتمي به اشاره‌هاي هاشمي؛

همبستگی ملی نباید به آرزوی محال تبدیل شود

جبهه اصلاحات آمادگی حضوری جدی در انتخابات را دارد و هیچ شرایطی و محدودیت‌های احتمالی نمی‌تواند این جناح سیاسی را از مشاركت در انتخابات ریاست جمهوری منع كند.

به گزارش نما، احمد خرم وزير راه دولت محمد خاتمی در گفتگويي با عصر ایران ضمن تاکيد بر حضور تمام قد اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: جبهه اصلاحات آمادگي حضوري جدي در انتخابات را دارد و هيچ شرايطي و محدوديت‌هاي احتمالي نمي‌تواند اين جناح سياسي را از مشارکت در انتخابات رياست جمهوري منع کند.

- در ادامه بخش هایی از مصاحبه وزیر راه دولت خاتمی را به انتخاب مشرق ملاحظه می کنید.

* حضور همه جريان‌ها و سليقه‌ها در صحنه‌هاي اجتماعي و مخصوصا اتفاق مهمي چون انتخابات يک ضرورت اجتناب ناپذير است.

* اگر جريان‌هاي سياسي با همنشيني، مخالف باشند و «همبستگي ملي» را به آرزويي محال بدل کنند، کشور حتما با شرايط دشواري روبرو مي‌شود و از سوي دشمنان هم فشارهاي زيادي وارد خواهد شد که در نتيحه، کشور در مسير پيشرفت و توسعه دست اندازهاي زيادي را به خود خواهد ديد و لطمه‌هاي جبران ناپذيري خواهد خورد.

* انتخابات زماني مي‌تواند به عنوان اتفاقي بزرگ تاثيرگذاري مثبتي از خود برجاي بگذارد که هم اصولگرايان و هم اصلاح طلبان حضوري جدي در آن را داشته باشند.

* به نظر من جبهه اصلاحات آمادگي حضوري جدي در انتخابات را دارد و هيچ شرايطي و محدوديت‌هاي احتمالي نمي‌تواند اين جناح سياسي را از مشارکت در انتخابات رياست جمهوري منع کند.

* در حالي مهره‌هاي منتسب به اصلاحات به عنوان معاند يا خارج شده از نظام متهم مي‌شوند که راي سيد محمد خاتمي در انتخابات مجلس نشانگر اين بود که ما همچون هميشه مقيد و متعهد به قانون اساسي هستيم و وظيفه خود مي‌دانيم که در راستاي اهداف و مشي نظام تلاش کنيم.

* مردم در اين سال‌ها به شناخت خوبي از توانايي مديريتي اصولگرايان رسيده‌اند و اگر شرايط داخلي و بين‌المللي روز با سال‌هاي گذشته را قياس کنند، مي‌توانند به راحتي به اين نتيجه برسند که کدام گروه و دسته از توانمندي و صلاحيت بيشتري براي مديريت کشور برخوردار است. دقيقا به همين دليل است که بر خود تکليف مي‌دانيم تا در انتخابات شرکت داشته باشيم.

۱۳۹۱/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...