نسخه چاپی

افزون‌بر یك تن تریاك در سیستان و بلوچستان كشف شد

عکس خبري -افزون‌بر يک تن ترياک در سيستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از كشف یك تن و۶۱ كیلوگرم تریاك در درگیری پلیس با اعضای یك باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر در جنوب شرق كشور خبر داد.

به گزارش نما ،سردار احمد طاهری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر، زاهدان، زابل، هیرمند، هامون و چابهار با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان‌های مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی گفت: در این رابطه ماموران انتظامی ایرانشهر در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی و شبانه، یک تیم از اعضای این باند قاچاق را که با سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از مسیرهای ارتباطی این شهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران در حالیکه خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودروها به سمت مناطق سخت‌گذر و ارتفاعات اطراف متواری شدند.

وی خاطر نشان کرد: طی این عملیات با عکس العمل سریع ماموران در نهایت پنج نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای متوقف شده آنان ۲۴۳ کیلو و ۳۸۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات، تکاوران انتظامی شهرستان‌های جنوب سیستان و بلوچستان طی عملیاتی هماهنگ با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک تیم دیگر از اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی را که به وسیله چند دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه پراید در حال انتقال مقادیر قابل توجهی مواد در یکی از محورهای موصلاتی در جنوب استان بودند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی بیان کرد: قاچاقچیان با ورود به منطقه کمین ماموران، به سمت آنان تیراندازی و پس از یک ساعت درگیری شدید، با رها کردن خودروی خود و استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه عملیات برای دستگیری قاچاقچیان متواری، افزود: در این عملیات، ماموران انتظامی ضمن دستگیری پنج قاچاقچی در بازرسی از ۶ دستگاه خودروی متوقف شده و همچنین بازدید از محل دپو،۸۱۷ کیلو و ۸۹۵ گرم تریاک، یک قبضه سلاح کلت کمری، یک تیغه خشاب و مقادیری مهمات جنگی کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه انهدام هر ۲ تیم از این باند، در مجموع یک تن و ۶۱ کیلو و۲۷۵ گرم تریاک کشف شده است، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر استان حضور فعال و گسترده دارد و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر با قاطعیت تمام و سرسختانه با قاچاقچیان برخورد می‌کند و اجازه هیچ گونه تحرکی را به آنان نمی‌دهد.

۱۳۹۹/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...