نسخه چاپی

قلعه‌نویی: مجیدی می‌تواند به استقلال برگردد‬

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: لیست ما جا دارد و فرهاد مجیدی می‌تواند برای استقلال بازی كند.

به گزارش نما، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره شرایط استقلال عنوان کرد: ابتدای فصل استقلال با مشکلات مالی برخورد کرد و تلاش کردیم تا آن را برطرف کنیم. بازیکنان در این شرایط واقعا فداکاری کردند. در این حین چند مصدوم نیز داشتیم. فکر نمی‌کردیم مجتبی جباری 2 بار عمل جراحی انجام دهد و برای جانواریو چنین اتفاقی رخ دهد.

وی درباره آخرین شرایط میلاد میدوادی نیز یادآور شد: او در لیست مازاد ما قرار نگرفته، زیرا از سرمایه‌های ماست اما به او گفتم که اگر می‌خواهد میلاد میداودی گذشته شود باید به تیمی برود که بتواند بازی کند و فضای بازی کردن داشته باشد. لفظ اخراج برای او درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره جذب بازیکنانی همچون عماد رضا، زاییج و غلامرضا عنایتی اظهار داشت: طبیعتا تمام این بازیکنان با باشگاه‌های خود قرارداد دارند. هم‌اکنون نمی‌خواهیم با اسم آوردن بازیکنی سوءتفاهم یا دلخوری به وجود بیاوریم. هر بازیکنی که در تمرین استقلال حاضر شد او را آبی‌‌پوش بدانید. عماد رضا و عنایتی بازیکنان بزرگی هستند که به هر تیمی می‌توانند کمک کنند. قاسم‌پور برادر بزرگتر من است و نمی‌خواهم دلخوری به وجود بیاید. البته ما از دو ـ سه هفته پیش رایزنی‌های قانونی خود را شروع کرده‌ایم. مطمئن باشید در چند روز آینده خبرهای خوشی از استقلال خواهید شنید.

قلعه‌نویی درباره شرایط فرهاد مجیدی و اینکه صحبت‌های زیادی درباره او صورت می‌گیرد، یادآور شد: مجیدی از سرمایه‌های فوتبال و استقلال است. من با کسی تعارف ندارم. اگر بازیکنی را نخواهم راحت می‌گویم. بازیکنان ضعیفی بودند که در نیم‌فصل از آنها راضی نبودم اما پای آنها ایستادم. خدا گواه است در اول فصل هم قصد داشتم مجیدی به استقلال اضافه شود اما داستان‌هایی بوجود آمد و نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه هم‌اکنون خبری از مجیدی ندارد گفت: فتح‌الله‌زاده دنبال حفظ سرمایه‌های ملی است، او مدیر خوبی است و قصد دارد در خانواده تعامل به وجود بیاورد. من خبری از مجیدی ندارم. باید به رای و نظر مردم احترام بگذاریم. دموکراسی نیز به همین معناست. اگر مجیدی راغب باشد که مردم را خوشحال کند، ابراز تمایل خود را در مورد حضور در استقلال عنوان کند.

وی افزود: لیست ما جا دارد و به خاطر مردم و زحمات خود او، مجیدی می‌تواند در استقلال بازی کند این گونه نیست که اگر قلعه‌نویی کسی را دوست نداشت سرمایه‌سوزی کنیم. خودم پیشنهاد دادم مجیدی بیاید. مجیدی تماسی تاکنون نگرفته و از او خبری ندارم.

سرمربی تیم استقلال درباره هم گروهی این تیم در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: تیم‌ها در آسیا پیشرفت زیادی کرده اند. هم اکنون با 5 سال پیش جای مقایسه‌ای وجود ندارد. تمام تیم‌ها میلیاردی هزینه می‌کنند. البته ما هم استقلال هستیم. بازیکنان بزرگی داریم و از همه مهمتر پشتوانه بزرگی چون هواداران را داریم. این هم از شانس من است که هر سال که در آسیا ظاهر می‌شویم در گروه مرگ قرار می‌گیریم.

وی درباره نشان شوالیه مدیرعامل استقلال یادآور شد: من چند سال بود که می‌خواستم در کلاسی شرکت کنم تا مدرکی بگیرم. 2سال گذشته که قرار بود در سپاهان برای بار سوم سرمربیگری کنم نوبت من شده بود اما بنا به اتفاقاتی در سپاهان نماندم و به تراکتورسازی رفتم و به خاطر مردم آذربایجان در این کلاس شرکت نکردم. ورودی این کلاس هم 3 هزار یورو بود. همین کلاس مربیگری حرفه‌ای که فدراسیون برگزار کرد از مربیان پول گرفتند اگر فتح‌الله‌زاده با این نشان سوءاستفاده یا مسئله‌ای به وجود آورد با آن باید برخورد کرد. باید دید که جایگاه حرفه‌ای این نشان کجاست. هم اکنون رادیو و تلویزیون تمام مشکلات را کنار گذاشتند و فقط به نشانه شوالیه فتح‌الله‌زاده می‌پردازند.

۱۳۹۱/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...