نسخه چاپی

حجت الاسلام احمد سالك در گفتگو با نما:

پروژه لغو تحریم ها بی نتیجه است/ سیاست آمریكا درقبال ایران تغییر نمی‌كند

عکس خبري -پروژه لغو تحريم ها بي نتيجه است/ سياست آمريکا درقبال ايران تغيير نمي‌کند

عضو شورای مركزی جامعه روحانیت مبارز خطاب به مسئولان اجرایی، گفت: بدانید دنبال كردن پروژه لغو تحریم ها نتیجه ای به همراه نخواهد داشت.

حجت الاسلام احمد سالک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ضمن انتقاد از نگاه دولت برای حل مشکلات اقتصادی، گفت: ضربان بعضی از مسئولان با قلب اروپا و آمریکا می تپد و هنوز خیال می کنند می توانند تحریم ها را لغو کنند؛ مطمئن باشید «بایدن» هم روی کار بیاید باز تحریم ها را با قوت اعمال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سیاست پشت پرده ایالات متحده، تقابل با جمهوری اسلامی ایران است، افزود: آنها فقط جهت فلج کردن انقلاب تلاش می کنند از این رو «بایدن»، «ترامپ» و «اوباما» ابزار سیاست های لابی هراز و صد نفره صهونیست بین الملل هستند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خطاب به مسئولان اجرایی، تصریح کرد: بدانید دنبال کردن پروژه لغو تحریم ها نتیجه ای به همراه نخواهد داشت.

سالک اضافه کرد: آقای رئیس جمهور، صحبت‌هایی که در مناظره‌های انتخاباتی و روزهای اولیه دولت‌شان داشت، یکبار دیگر آنها را مرور کنند. او اگر سوختگی‌ها را جبران کنند بسیاری از مشکلات داخلی کشور حل می‌شود.

وی اظهار داشت: اگر فرض کنیم تحریم‌های آمریکا، اسرائیل اثر کرده باشد ۳۰ یا ۴۰ درصد بوده است اما ۷۰ یا ۸۰ درصد به واسطه مدیرانی است که شایستگی برخی مقامات را ندارند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در عین حال با بیان اینکه بعد از ۴۲ سال که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، ایران در عرصه های مختلف پیشرفت کرده است، تاکید کرد: جایگاه امروز ما با گذشته بسیار فرق است، در حوزه های علمی، دفاعی، و ... پیشرفت چشمگیری کرده ایم به گونه ای که قدرت بازدارندگی ایران بر هیچ کس پوشیده نیست.

سالک ادامه داد: متاسفانه بعضی در داخل همچنان به غرب دل خوش کرده اند و هم راستای جریان تحریف حرکت می کنند، آنها باید بدانند اگر بخواهند به همین راه و روش خود ادامه دهند فقط برای دشمن خوارک تهیه می کنند، اما اگر بر اساس فصل الخطاب بودن مقام معظم رهبری عمل کنیم و فرمایشات ایشان را اجرا کنیم نتیجه مثبت، خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: آخرین نمونه، تحریف سخنان رهبر انقلاب در رسانه های زنجیره ای بود، مشاهده کردیم که این رسانه ها با تحریف سخنان معظم له، سوژه ای برای تخریب و هجمه دوباره رسانه های اپوزیسیون خارج از کشور علیه کشورمان فراهم کردند و به عبارتی کار آنها چراغ سبز نشان دادن به بیگانگان بود.

این فعال سیاسی تصریح کرد: روزنامه های زنجیره ای نشان داده اند که فقط به دنبال منافع جریان متبوع خود هستند درصورتی که منافع ملی کشور باید در اولویت قرار گیرد. آنچه مسلم است اینکه مسئولان باید در مقطع کنونی پیگیر خنثی کردن تحریم ها باشند و این موضوع هم از سوی رسانه ها مطالبه شود.

۱۳۹۹/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...