نسخه چاپی

پشت پرده تجارت فحشا در عادی‌سازی روابط امارات و اسرائیل/ به پایتخت روسپیگری جهان خوش آمدید!

عکس خبري -پشت پرده تجارت فحشا در عادي‌سازي روابط امارات و اسرائيل/ به پايتخت روسپيگري جهان خوش آمديد!

صهیونیست‌ها پس از ورود به امارات متحده عربی و صرف هزاران دلار برای سرگرمی‌های نامتعارف، دبی را پایتخت روسپیگری در جهان نامیدند.

به گزارش نما تعطیلات و تفریحات ارزان قیمت در کشور خارجی برای بسیاری از گردشگران در سراسر جهان به ویژه افرادی که از هیچ‌گونه سرگرمی‌ها و تفریحات نامتعادل ابایی ندارند جذابیت بالایی دارد. در این زمینه رسانه های صهیونیستی هم‌زمان با تسهیل ورود اسرائیلی‌ها به امارات متحده عربی گزارش‌های متعددی از انواع بی بند و باری در دبی که برای گردشگران صهیونیست بسیار جذاب است منتشر کردند. بر این اساس دبی شهری است که بیشتر افرادی که در خیابان های آن دیده می شوند گردشگران و بازرگانان خارجی هستند.

دبی که در واقع خارج از چارچوب منطقه‌ای عمل می‌کند قواعد دیگری برای خود داشته و حد و مرزها در این منطقه بدون هیچ مانعی می توانند به راحتی شکسته شوند. در اینجا زنان اماراتی محدودیت های ویژه ای دارند؛ اما زنانی که از کشورهای خارجی وارد می شوند در بسیاری از موارد ملعبه و ابزار مردان در این شهر هستند.

امارات متحده عربی قوانین بسیار سختگیرانه‌ای برای شهروندان زن خود اعمال می‌کند و زنانی که قبل از ازدواج روابط جنسی داشته باشند ممکن است به مجازات زندان محکوم شوند. علاوه بر آن زن ها در امارات متحده عربی نمی‌ توانند در مناصب مهم و حاکمیتی جایگاهی داشته باشند و تنها تعداد کمی از این زنان کار می کند. اما با این وجود که فساد و فحشا در قانون امارات ممنوع است گزارش های متعدد نشان می دهد که این کشور به مرکز تجارت فحشا تبدیل شده است.

در اینجا یک تناقض بزرگ میان نگرش دولت و قانون امارات به زنان در داخل این کشور و زنانی که از خارج وارد می شوند وجود دارد. در واقع اماراتی ها همه زنان را برابر نمی بیند؛ زنانی که اهل امارات بوده و شهروند این کشور محسوب می‌شود متعلق به مکان مقدسی هستند که باید عفت خود را حفظ کنند اما زنان خارجی تبدیل به برده جنسی می‌شوند.

در اینجا مفهوم بیگانگی مطرح می شود؛ زمانی که یک گردشگری صهیونیست در دبی به راحتی می تواند برای انجام تفریحات نامتعارف از زنان خارجی سوء استفاده کنند. در واقع سازماندهی کنندگان انجام این اقدامات در دبی به گردشگران القا می کنند آنچه که در دبی اتفاق می افتد در همین جا می ماند و افراد در این شهر می ‌توانند هر حد و مرزی را بشکنند و سرزنشی برای آنها نیست. دقیقا مانند لاس وگاس که به امپراطوری قمار تبدیل شده و می‌تواند بازدیدکنندگان خود را از بعد زمانی و مکانی جدا کرده و آنها را کاملاً در توهم فرو ببرد. امارات نیز همین گونه است؛ سایت های توریستی برای جذب گردشگران به این کشور افراد را تحریک می کنند تا شخصیت واقعی، ارزش‌ها و تعهداتشان را کاملاً قطع کنند و این طرز تفکر که زنان خودشان در اینجا نیستند، بی اخلاقی ها را تسهیل می‌کند.

در واقع به گردشگران در امارات اینگونه القا می شود که اینها زنان ما نیستند، بلکه تنها یک ابزار خارجی برای تامین نیازهای جنسی‌مان محسوب می‌شوند.

گزارش رسانه‌های اسرائیلی از برده‌های جنسی در امارات

پس از سیل ورود صهیونیست ها به امارات متحده عربی گزارش‌های متعددی درباره پرونده های فحشا و فساد در این کشور که متعلق به گردشگران اسرائیلی است منتشر شد. برای نمونه یکی از این پرونده ها متعلق به یک گروه از مردان جوان اسرائیلی بود که شبی را با یک دختر مست خارجی گذراندند. نکته شرم‌آور موضوع اینجاست که این پرونده بدون هیچگونه رسیدگی دقیق مختومه اعلام شد. این مردان جوان صهیونیست نیز در جامعه خود به عنوان قهرمانی مورد استقبال قرار گرفتند که توانستند در یک کشور خارجی نیازهای خود را از طریق یک زن خارجی تامین کنند و اکنون که به جامعه خود بازگشته اند به عنوان افرادی متعهد و با قید و بند تلقی می شوند، چراکه این عمل ناشایست را در خارج از مرزها انجام داده اند.

اکنون امارات تبدیل به یک مقصد دلخواه برای مردان جوان و مجرد از سراسر جهان شده که برای انجام اقدامات نامتعارف نه مجبور هستند هزینه زیادی بپردازند و نه سرزنش می شوند؛ حتی به آنها القا می شود که چنین اعمالی در اینجا گناه نیست.

در این زمینه یک شبکه اسرائیلی گزارش داد که توافق صلح با امارات متحده عربی، دبی را تبدیل به یک هدف جذاب و جالب توجه برای اسرائیلی‌ها کرده است.

بر اساس این گزارش پشت همه تصاویر جذاب در دبی در کنار برج های بلند با ماشین های فراری یک «گردشگری جنسی» زشت اسرائیلی رشد می‌کند که موجب افسارگسیختگی جوانان صهیونیست با برگزاری مهمانی های جنسی می شود. اسرائیلی‌ها می‌گویند هنگام تصمیم برای سفر به دبی تنها چیزی که با خود می آورند مقادیر زیادی الکل، چندین هزار دلار پول با یک وجدان مرده است و آنها از سفر به این شهر تنها یک هدف دارند: برقراری روابط جنسی با زنان که هرچه تعداد آنها بیشتر باشد بهتر است.

نکته تاسف آور ماجرا آنجاست که همه این اتفاقات در مقابل چشمان مقامات اماراتی اتفاق می‌افتد که کاملاً آن را نادیده می گیرند.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت و شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره «گردشگری جنسی» اسرائیلی ها در امارات به این نتیجه رسیدند که ممکن است منطقه عربی در خاورمیانه رو به مدرنیزه شدن پیش رفته باشد، اما پدیده هایی همچون سوء استفاده از زنان و رفتارهای حیوانی یک مقوله ثابت در این منطقه است.

بر اساس تحقیقات رسانه های صهیونیستی از زمان امضای توافق نامه عادی سازی میان امارات متحده عربی با رژیم اسرائیل در سپتامبر گذشته گردشگری جنسی اسرائیل در دبی به حد چشمگیری نمایان شده است.

دبی؛ پایتخت روسپیگری جهان

در این زمینه شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با شماری ازدبی گردشگران اسرائیلی که نخواستند هویت خودشان را فاش کنند مصاحبه کرد. یکی از این افراد در این مصاحبه گفت که قبلا چندین بار به شهر «بخارست» (پایتخت رومانی) سفر کرده بود و گمان می کرد که آنجا پایتخت روسپیگری در جهان است؛ اما زمانی که پا به دبی گذاشت مواردی را در آنجا دید که فکر می کند دبی بسیار بیشتر از بخارست شایسته این عنوان باشد.

این گردشگر صهیونیست ادامه داد، ما در دبی وارد یک هتل شدیم که به شکل نخل ساخته شده بود و ساعاتی قبل از شب گروه هایی از زنان خارجی به آنجا می آمدند و در رستوران ها و اطراف استخرهای بزرگی منتظر می ماندند. سپس مردانی با ملیت‌های مختلف می دیدیم که به آنها نزدیک می‌شوند و کمی با آنها صحبت می‌کنند. در آنجا متوجه شدیم که شب‌های امارات با یک سرمایه گذاری بزرگ در صنعت رابطه جنسی صبح می‌شود.

در گزارش شبکه مذکور صهیونیستی آمده که طبق گفته گردشگران اسرائیلی که به دبی رفته بودند پدیده تن فروشی در این شهر موضوع جدیدی نیست، اما در ماه های اخیر این روند شاهد تغییرات چشمگیری بوده است؛ به این صورت که برخلاف گذشته این بار در همه هتل‌ها و مراکز تن فروشی دبی اسرائیلی ها نیز دیده می شوند. در این گزارش آمده است که اسرائیلی‌ها بعد از کشف آزادی جنسی در امارات متحده عربی به دبی شتافتند.

اظهارات شرم‌آور جوانان 20 ساله اسرائیلی از روابط نامتعارف در دبی

یک گردشگر صهیونیست دیگر که تنها ۲۰ سال دارد گفت، با سه تن از دوستان خود که هم سن و سال او هستند به دبی سفر کردند. این افراد در مصاحبه با خبرنگار شبکه مذکور اسرائیلی اظهاراتی از روابط جنسی خود در این شهر مطرح کردند که هضم آنها بسیار دشوار است.

این گردشگر اسرائیلی با نام مستعار «رونی» در پی اخباری که از اعمال ناشایست جنسی خودش و دوستانش در دبی ارائه می‌داد گفت، این صحبت‌ها در واقع حقیقت اتفاقاتی است که در دبی می گذرد.

او توضیح داد که به همراه سه دوست خود در یک رستوران مقابل استخر هتل محل اقامت خود نشسته بودند که با صحنه های دیوانه واری مواجه شدند؛ صحنه هایی همچون فروش مقادیر قابل توجهی الکل، برگزاری مهمانی های جنسی و فروش زنان.

یکی دیگر از این چهار جوان ۲۰ ساله اسرائیلی درباره مشاهداتشان در دبی گفت که ما چند روز پس از ورود به امارات متوجه شدیم که همه این روزها در هتل بوده ایم و من به رونی گفتم که گشتی در این شهر بزنیم؛ چرا که همه وقت خود را صرف مهمانی ها و مشروبات الکلی کردیم.

خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم اسرائیل پس از مصاحبه با این افراد گزارش داد که یک دختر جوان ۲۰ ساله اروپایی در حالی که آرایش غلیظی بر صورت داشت مدام در برابر چشمان جوانان اسرائیلی قدم میزد؛ اتفاقی که همیشه در دبی می‌افتد. گردشگر جوان اسرائیلی با نام مستعار رونی درباره اینکه از کجا می داند این زنان روسپی هستند گفت که ظاهر آنها کاملاً این موضوع را نشان می دهد و زمانی که کسی به آنها نزدیک می شود بلافاصله درخواست پول می کنند.

رونی در ادامه گفت که من به آن دختر جوان سلام کردم و گفتم من اهل اسرائیل هستم، او نیز پاسخ سلام مرا داد و بلافاصله بحث قیمت را مطرح کرد.

این گردشگر اسرائیلی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا همه زنان در هتل های دبی روسپی هستند پاسخ داد که من به تو گفتم برادرم! اینجا دبی یک فاحشه خانه بزرگ است و هر آنچه که تاکنون از دبی در اسرائیل شنیده بودم دروغ بود. او درباره قیمت تن فروشی زنان خارجی در دبی گفت که قیمت آنها حدود هزار درهم معادل ۲۵۰ دلار است و من تا کنون ۷ هزار دلار برای خودم خرج کردم.

این ۴ جوان صهیونیست در حالی که ماجرای اتفاقاتی که در دبی برای آنها رخ داده است را تعریف می‌کردند ادامه دادند که دو زن جوان خارجی که یکی سفید پوست و دومی پوستی تیره داشت در رستورانی مهمان آنها شدند و سپس از این جوانان اسرائیلی سوال کردند که کدام یک را می خواهند.

نکته جالب توجه در اینجاست که این گردشگران بیست‌ساله صهیونیست در این زمینه گفتند که آنها کارگر روزمزد هستند؛ اما ترجیح دادند پس از یک سال دست و پنجه نرم کردن با ویروس کرونا که امکان هر نوع گردش و تفریح را از آنها گرفته بود بخش زیادی از پول های خود را با اینگونه تفریحات نامتعارف در دبی خرج کنند.

یک پژوهشگر اسرائیلی در این راستا اعلام کرد که پس از بخارست و بانکوک (پایتخت تایلند)، اسرائیلی ها هدف جدیدی برای خود پیدا کردند و دبی را به عنوان بهشت جدیدی برای تن فروشی می دانند؛ زیرا هر کاری که دلشان بخواهد می توانند در امارات انجام دهند.

افسارگسیختگی جنسی صهیونیست‌ها در دبی

یک تاجر اسرائیلی به نام «عوفر» که تجربه سفر به دبی را دارد در این گزارش گفت که همه چیز از فرودگاه شروع می شود، زمانی که وارد دبی می شوید راننده تاکسی مکان هایی را برای تفریحات شبانه با زنان و مهمانی های جنسی پیشنهاد می دهد، سپس آلبومی را مقابل شما قرار می دهند که شامل عکس زنان جوان است.

وی ادامه داد، در دبی قیمت هر دختر جوان بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ دلار در روز است و پس از تسهیل ورود اسرائیلی‌ها به امارات بارها مشاهده کرده که جوانان اسرائیلی در حال چانه زدن بر سر قیمت با این زنان هستند و حتی برخی اسرائیلی‌ها را دیدم که ۲۵۰۰ دلار برای یک زن پرداخت کردند. البته این موضوع از فرودگاه آغاز می شود و تا رسیدن به مقصد همچنان ادامه دارد و حتی در خیابان ها نیز افرادی را می بینید که در واقع دلال فروش زنان در دبی هستند و به گونه ای صحبت می کند که انگار می ‌خواهند پیشنهاد صرف یک پیتزا با مخلفات اضافه را به شما بدهند. حتی گاهی در داخل رستوران ها صدای اسرائیلی ها را می شنوید که می گویند من دو دختر را با هم می خواهم یا من و دوستانم 3 دختر را باهم می‌خواهیم.

این تاجر صهیونیست درباره اینکه نسبت به این وضعیت چه احساسی دارد گفت احساس می کنم که می خواهم خودم را دفن کنم. برخی از گردشگران جنسی اسرائیلی قبل از ورود به دبی با دلالان جنسی هماهنگی های لازم را انجام می دهند و حتی برای آغاز این اقدامات شرم آور منتظر رسیدن به فرودگاه دبی نمی‌مانند. من یک مرد اسرائیلی را دیدم که طبقه آخر یک هتل را در دبی رزرو و هشت تن از دوستانش را برای یک مهمانی جنسی با حضور ۳۰ زن جوان دعوت کرده بود.

وی ادامه داد که نگران است دبی تبدیل به جایی شبیه «آناپا» در قبرس شده و اسرائیلی ها را درگیر رسوایی‌های کند که عواقب زیان باری برای آنها خواهد داشت.

بر اساس تحقیقات شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در حال حاضر شمار اسرائیلی هایی که در دبی حضور دارند بسیار زیاد است و هر کجای این شهر که قدم بگذارید صدای آنها را می شنوید. همچنین در دبی نوجوانان بسیار زیبایی را از سراسر جهان از روسیه تا برزیل می‌بینید که برای تن فروشی آمده اند و هیچ چیز در این جا حد و مرز ندارد.

خبرنگار شبکه 13 رژیم صهیونیستی با یکی از این نوجوانان درباره اسرائیلی ها صحبت کرد که او گفت جوانان اسرائیلی تسلط بر زبان انگلیسی ندارند، بیکار هستند و حرف های غیر اخلاقی می‌زند.

این خبرنگار صهیونیست ادامه داد که بعد از نیمه شب در لابی های هتل 100 تا ۱۵۰ دختر جوان را می بینی که مردان به گونه ای با آنها صحبت می‌کنند که انگار در بازار گوشت هستند.

جنتلمن‌های اسرائیلی در مهمانی‌های جنسی دبی

در این گزارش آمده است البته همه این رفتارهای نامتعارف مربوط به جوانان اسرائیلی که رفتاری وحشیانه و مبتذل دارند نیست؛ بلکه بسیاری از تاجران را میبینی که با ظاهری بسیار آراسته و شیک در مهمانی های جنسی شرکت می‌کنند.

در این زمینه یکی دیگر از تاجران اسرائیلی گفت، مکان هایی در دبی وجود دارد که اجازه مشاهده روابط جنسی را به دیگر افراد می دهد و گردشگرانی که به دبی می آیند به راحتی می توانند ببینند در هتل ها چه اتفاقاتی می افتد. او گفت که شمار زیادی دخترجوان از اوکراین و جمهوری چک برای تن فروشی به دبی می آیند و حتی شیوع کرونا نیز مانع تجارت جنسی در این شهر نمی شود.

۱۳۹۹/۱۰/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...