نسخه چاپی

شكنجه جوان ایرانی در سوریه + تصاویر

عکس خبري -شکنجه جوان ايراني در سوريه + تصاوير

یكی از كارمندان رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دمشق نیز كه چند ماه پیش توسط شورشیان ربوده شده بود، توسط ارتش سوریه رها شده است. هنوز ده‌ها ایرانی دیگر توسط شورشیان مسلح به گروگان گرفته شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از ايران آباد، یک جوان ايراني که توسط شورشيان سوريه‌اي ربوده شده بود، توسط ارتش سوريه از دست اين شورشيان در حالي که به شدت شکنجه شده بود، آزاد شد.

علي غلامحسين 17 ساله که متولد دمشق و از پدري ايراني و مادري سوري است، چند روز پيش در منطقه قدسيا در شمال غرب دمشق ربوده شده بود و به شدت تحت شکنجه شورشيان مسلح قرار گرفته بود.

به گفته او، شورشيان از او مي‌خواستند که اعتراف کند که تک تيرانداز است که از ايران براي هدف قرار دادن مردم سوريه راهي اين کشور شده است.

علي غلامحسين از آنجايي که به دو زبان عربي و فارسي مسلط است، در سوريه وظيفه راهنماي تورهاي گردشگري و زيارتي که از ايران به اين کشور سفر مي‌کردند را داشت.

گفته مي‌شود که يکي از کارمندان رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در دمشق نيز که چند ماه پيش توسط شورشيان ربوده شده بود، توسط ارتش سوريه رها شده است. هنوز ده‌ها ايراني ديگر توسط شورشيان مسلح به گروگان گرفته شده‌اند.

۱۳۹۱/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...