نسخه چاپی

ولیعهد سعودی: عربستان امن است

عکس خبري -وليعهد سعودي: عربستان امن است

با وجود وقوع آتش سوزی‌های مشكوك و درگیری‌های اخیر در مرز عربستان با یمن، ولیعهد سعودی از برخورداری كشورش از امنیت و آرامش سخن گفت.

به گزارش نما، فارس به نقل از سایت ایلاف، سلمان بن عبدالعزیز ولیعهد و وزیر دفاع و معاون نخست وزیر سعودی در مراسم اعطای جایزه علوم پزشکی شیخ حمدان بن راشد آل مکتوم به وی گفت: عربستان از امنیت و ثبات برخوردار است.

وی همچنین گفت که عبدالله بن عبدالعزیز شاه سعودی سلامت و عافیت برخوردار می‌باشد.

شهرهای مختلف عربستان در ماه اخیر شاهد یک سری آتش سوزی‌های مشکوک بوده است که از جمله می‌توان به ‌آتش گرفتن دو تانکر سوخت و کشته و زخمی شدن شمار زیادی از افراد و آتش سوزی در یکی از هتل‌های قدیمی شهر مکه و همچنین آتش سوزی در یکی از بیمارستان‌های شهر جده اشاره کرد.

2 نیروی گارد مرزی عربستان نیز چندی پیش در کمین افراد مسلح در منطقه شروره در جنوب عربستان قرار گرفته و کشته شدند که درپی آن وزیر کشور عربستان برکنار شد.

این درحالی است که شهرهای مختلف عربستان به ویژه در شرق این کشور از بیش از یک سال و نیم پیش شاهد برگزاری تظاهرات برای درخواست جهت آزادی و روی کار آمدن نظامی منتخب برآمده از خواست مردم است که با سرکوبگری رژیم سعودی و کشته یا زخمی شدن شماری از معترضان یا بازداشت و شکنجه آنها روبرو شده است.

۱۳۹۱/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...