نسخه چاپی

نامه قوه قضاییه درمورد نیكبخت واحدی‬

مدیر عامل باشگاه گهر دورود لرستان گفت: اگر شرایط میزبانی در لرستان را نداشته باشیم امكان ندارد خارج از لرستان بازی كنیم.

به گزارش نما، رضا آیت‌الله‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم در مورد اینکه آیا شهرستان دورود شرایط میزبانی دیدارهای این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر را دارد یا نه، گفت: ما اگر شرایط میزبانی را نداشته باشیم دیگر امکان ندارد در جای دیگر بازی کنیم. ما دو ورزشگاه در دورود و خرم آباد داریم و به ما گفته‌اند تا 10، 15 روز دیگر یکی از این دو ورزشگاه آماده می‌شود. منتظریم خبر آماده بودن یکی از این دو ورزشگاه را به ما بدهند.

مدیرعامل باشگاه گهر در پاسخ به این پرسش که اگر باز هم ورزشگاه استانداردی برای میزبانی گهر آماده نشد، چه تصمیمی خواهند گرفت، گفت: ما که قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر هستیم، پس چه لزومی دارد هزینه کنیم؟ می‌دانید برای چرا تیم‌ها از رقابت‌های جام حذفی انصراف می‌دهند؟ چون مشکل مالی دارند. ما اگر بخواهیم مثلا سه میلیارد هزینه کنیم که با این وضعیت به دسته اول سقوط کنیم، قطعا این کار را نخواهیم کرد.

آیت‌الله‌زاده که از وضعیت میزبانی گهر ناراحت بود، در ادامه خاطر نشان کرد: تا به امروز اشتباه کردیم که خارج از خانه بازی کردیم. اگر می‌دانستیم شرایط ما به این شکل می‌شود نباید بازی می‌کردیم. بالاخره یک ورزشگاه می‌توانند آماده کنند که استانداردهای لازم را برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر داشته باشد؛ مخصوصا ورزشگاه دورود که این امکان را دارد. درحال حاضر همه فشارها برای این است که ما در لرستان میزبان بازی‌های لیگ برتر باشیم.

وی با بیان اینکه دو سوم مشکل عیلرضا واحدی نیکبخت برای بازی کردن در تیم گهر دورود حل شده است، گفت: تا 10 یا 20 روز دیگر مشکل نیکبخت حل می‌شود و می‌تواند برای گهر دورود بازی کند. مهم موافقت قوه قضاییه بود که نامه آن دست من است. باقی مشکلات به شرایط او در کمیسیون همان ناحیه برمی‌گردد که به نظر من مشکلی خاصی ندارد.

مدیرعامل باشگاه گهردورود در پایان درباره برنامه‌های خرید بازیکن و خروجی این تیم در بازار نقل و انتقالات نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: در حال حاضر آقای مایلی کهن بازیکنان موردنظر خود را جذب می‌کند که عمدتا از بازیکنان تیم‌های فوتبال جوانان و امید ایران هستند. در میان بازیکنان گهر نیز علیرضا محمد درخواست رضایت نامه کرده که مشکلی با جدایی او نداریم.

۱۳۹۱/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...