نسخه چاپی

نبی:با اساسنامه جدید فوتبالی‌ها راحت تر می‌توانند در انتخابات شركت كنند/ بعید می‌دانم كانون مربیان به این مجمع برسند

عکس خبري -نبي:با اساسنامه جديد فوتبالي‌ها راحت تر مي‌توانند در انتخابات شرکت کنند/ بعيد مي‌دانم کانون مربيان به اين مجمع برسند

دبیر كل فدراسیون فوتبال گفت:اساسنامه جدید كار را سهل كرده و فوتبالی‌ها با سهولت بیشتر نسبت به قبل می‌توانند در انتخابات شركت كنند.


به گزارش نما، مهدی محمد نبی در خصوص روند انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بعد از تصویب اساسنامه جدید هیات رئیسه نقشه راه را تائید کرد و ما هم آن را به فیفا ارسال کردیم و آنها هم تائید کردند. روز دهم فراخوان اعلام شد و بعد از اعلام این فراخوان زمان ثبت نام اعلام خواهد شد که در دی ماه خواهد بود و انتخابات هم بعد از رسیدگی به پرونده های کاندیداهای میزبان در پست‌های هیات رئیسه بررسی خواهد شد.به احتمال خیلی زیاد 10 اسفند ماه انتخابات هیات رئیسه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص عدم حضور فوتبالی‌ها در انتخابات عنوان کرد:اساسنامه جدید کار را سهل کرده و فوتبالی‌ها با سهولت بیشتر نسبت به قبل می‌توانند در انتخابات شرکت کنند. بدون شک رقابت وجود دارد ولی امیدوارم این رقابت به رفاقت‌های بیشتر تبدیل شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال که با شبکه خبر صحبت می‌کرد در خصوص عدم حضور کانون مربیان در مجمع‌های مختلف در سالهای گذشته عنوان کرد: مسیر اداری این موضوع توسط آقایان ذوالفقارنسب، ناصری و فریادشیران در حال پیگیری است اما بعید می‌دانم حضور آنها به این مجمع برسد. ان‌شاالله در مجمع بعدی با پیگیری های لازم حضور خواهند داشت.

۱۳۹۹/۱۰/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...