نسخه چاپی

سردار جوانی در گفتگو با نما:

مقدمات اخراج آمریكا از منطقه فراهم شده است

عکس خبري -مقدمات اخراج آمريکا از منطقه فراهم شده است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: : بعد از شهادت سردار سلیمانی، مقدمات اخراج آمریكا از منطقه فراهم شده و در این مسیر در حال حركت هستیم.


سردار یدالله جوانی، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: بعد از شهادت سردار سلیمانی، مقدمات اخراج آمریکا از منطقه فراهم شده و در این مسیر در حال حرکت هستیم و مهمترین دستاورد در این مسیر همان غلبه نرم افزاری بود که تحقق پیدا کرد. به عنوان مثال پیش از شهادت سردار سلیمانی عراق در مسیری قرار نداشت که پارلمانش مصوبه اخراج آمریکا از این کشور را تصویب کند، اما بعد از شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس که خون این دو بزرگوار در هم آمیخته شده، مصوبه اخراج آمریکا از عراق به تصویب رسید.

وی افزود: آمریکایی ها چاره ای ندارند جز اینکه از عراق خارج شوند و خروج آمریکا از عراق که خواسته حشدالشعبی و ملت عراق است، به معنی آغاز خروج آمریکا از منطقه است؛ چون اگر آمریکایی ها از عراق خارج شوند دیگر نمی توانند در سوریه حضور داشته باشند و همچنین در افغانستان هم دیگر جایی ندارند؛ بنابراین اگر نیروهای خود را زودتر از منطقه خارج کنند، آسیب های کمتری متحمل خواهند شد اما اگر بخواهند لجاجت کنند قطعاً هزینه هایشان در آینده بیشتر می شود.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترامپ یک کارنامه پر از شکست دارد، گفت: آسیب های جدی متوجه ترامپ شده و آن غرور و تصوراتی که داشت همه بر باد رفته است. ترامپ آمریکا را با تصور اینکه می تواند ایران را پای میز مذاکره بکاشند از برجام خارج کرد، اما مقاومت ملت ایران ترامپ را با شکست مواجه کرد و حتی او را تحقیر کرد؛ لذا چون از شکست های بیشتر واهمه دارد، در آستانه شهادت سردار سلیمانی تحرکاتی را در منطقه انجام می دهد و مانورهای نظامی آمریکا در منطقه در این روزها بیش از اینکه جنبه عملیاتی داشته باشد بیشتر جنبه عملیات روانی و پیشگیرانه دارد، اما امکان دارد او هر اقدامی را انجام دهد ولی نیروهای مقاومت از آمادگی بالایی برخوردارند تا پاسخ قاطعانه ای به اقدامات احتمالی آمریکا دهند.

جوانی خاطرنشان کرد: همانطور که سردار سلیمانی گفته شاید آمریکا بتواند جنگی را آغاز کند اما قطعاً زمان پایان این جنگ را ما مشخص خواهیم کرد؛ لذا بیشترین ضربات ما به آمریکایی ها خواهیم زد و بازنده این جنگ خود آمریکا خواهد بود.

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...