نسخه چاپی

وضعیت جسمی ۴ دانش‌آموز پیرانشهری

عکس خبري -وضعيت جسمي ? دانش‌آموز پيرانشهري

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشكی‌ ‌آذربایجان غربی نیز شب گذشته عنوان كرده است كه «هفت نفر از دانش‌آموزان اعزامی به تبریز دارای حال عمومی مناسبی نیستند و احتمال فوت تعدادی از آنها وجود دارد.»

به گزارش نما به نقل از فارس: پس از گذشت ۵ روز از حادثه تلخ آتش‌سوزی کلاس درس دبستان روستای «شین‌آباد»، خبرها حاکی از این است که وضعیت جسمی ۴ دانش‌آموز حادثه دیده هنوز وخیم است.

۱۵ آذر امسال، آتش‌سوزی بخاری کلاس درس دبستان روستای «شین‌آباد» از توابع پیرانشهر استان آذربایجان غربی منجر به مصدومیت ۲۸ دانش‌آموز شد.

پس از وقوع این حادثه، دانش‌آموزان آسیب دیده به سرعت به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شدند و به دلیل وضعیت جسمی نامناسب ۶ دانش‌آموز، این کودکان به بیمارستان سینا تبریز اعزام شدند البته ۶ کودک دیگر نیز برای مراقبت‌های ویژه به بیمارستان سینا منتقل شدند اما شدت سوختگی ریوی ۶ کودک منتقل شده اولی، به حدی بود که حتی بر سر زنده ماندن یا نماندن این کودکان مذاکراتی بین پزشکان متخصص رد و بدل شده بود.

عصر دیروز و در پنجمین روز از حادثه وقوع آتش‌سوزی، سیلان یگانه، دخترک دانش‌آموزی که ریه‌هایش آسیب شدیدی دیده بود، برای همیشه چشمانش را بست تا آموزش و پرورش را که طی ماه‌های اخیر با حوادث تلخی مواجه بوده است، دوباره سیاهپوش کند.

عباس مقتدایی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز به فارس خبر از وخامت حال ۴ دانش‌آموز می‌دهد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی‌ ‌آذربایجان غربی نیز شب گذشته عنوان کرده است که «هفت نفر از دانش‌آموزان اعزامی به تبریز دارای حال عمومی مناسبی نیستند و احتمال فوت تعدادی از آنها وجود دارد.»

۱۳۹۱/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...