نسخه چاپی

۱۲ هزار خودروی متخلف استان مركزی در ساعات منع تردد جریمه شدند

عکس خبري -?? هزار خودروي متخلف استان مرکزي در ساعات منع تردد جريمه شدند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مركزی گفت: ۱۲ هزار خودروی متخلف این استان تاكنون در ساعات منع تردد ۲۱ شب تا چهار بامداد تاكنون جریمه شده‌اند.

به گزارش نما ،سرهنگ سید «علی حسینی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از زمان اعلام محدودیت‌های منع تردد شبانه تاکنون نظارت‌ها به‌صورت جدی در شهرهای مختلف ادامه داشته و همچنان نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: ممنوعیت‌های تردد ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد اکنون با وجود زرد شدن شهرهای اراک پابرجاست اما در شهرهای اراک و ساوه به‌صورت ویژه‌تر دنبال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، ورود تمام خودروهای پلاک غیربومی از استان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی به استان ممنوع است.
حسینی تصریح کرد: انتظار است مردم همچنان در ساعات منع تردد در خیابان‌های شهر حضور پیدا نکنند زیرا مشمول جریمه ۲ میلیون ریالی می‌شوند.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح علاوه بر حضور ماموران پلیس راهور در نقاط مختلف، دوربین‌های سطح شهر نیز فعال هستند و عملکرد رانندگان را رصد می‌کنند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.
ایلنا

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...