نسخه چاپی

«سفیر شهید»، طرحی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و جهاد

عکس خبري -«سفير شهيد»، طرحي موثر در ترويج فرهنگ ايثار و جهاد

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، طرح «سفیر شهید» را یكی از روش‌های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار دانست وگفت: در این طرح یك شهید انتخاب می‌شود و فرد با مطالعه و تحقیق در مورد سیره و روش زندگی و همچنین الگو قراردادن آن بزرگوار، ابتدا شروع به خودسازی و سپس ترویج روحیه ایثار و جهاد می‌كند.

به گزارش نما ،از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ یکم یگان های ویژه ناجا ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت اولین سالگرد سردار دل ها سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، با اشاره به اجرای طرح معنوی «سفیر شهید» در یگان های سراسر کشور اظهار داشت: سفیر شهید بودن کار بسیار سنگین و مسئولیت خطیر و بزرگی است که می توان آن را از رزم و دفاع در برابر دشمن سخت تر دانست.

وی ادامه داد: طرح سفیر شهید یکی از روش های موثر در ترویج فرهنگ جهاد و ایثار است که در این طرح یک شهید انتخاب می شود و فرد با مطالعه و تحقیق در مورد سیره و روش زندگی و همچنین الگو قراردادن آن شهید بزرگوار، ابتدا شروع به خودسازی و سپس ترویج روحیه ایثار و جهاد در سطح جامعه مدنظر خواهد بود.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با تاکید بر اهمیت اجرای طرح سفیر شهید در یگان های ویژه ناجا ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، پیاده سازی فرهنگ شهادت و ترویج روحیه انقلابی است، کارکنان با انگیزه و علاقه وارد این حیطه شده و با عهد و پیمان با شهدا می توانند خصوصیات بارز شهدا را در محل خدمت و زندگی خود اجرایی کنند.

سردار کرمی در بخش دیگری از سخنان، تصریح کرد: وجود نیروهای جوان و با تجربه، آمادگی جسمانی بالا، آمادگی عملیاتی و علمی- بصیرتی از شاخصه های مهم پلیس ویژه است که باید هر ساله آن را ارتقاء داده و بازخورد آن را در رزمایش ها و مانورهای عملی مشاهده کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تلاش های شبانه روزی کارکنان پلیس در جهت برقراری آرامش و امنیت پایدار خاطرنشان کرد: خدمت به مردم از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی روایات در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلت ها شمرده شده است و ما از این بابت خدا را شاکریم که توفیق خدمت به خلق الله را کسب کرده ایم و امیدواریم بتوانیم خدمت گزاران خوبی برای مردم شریف ایران اسلامی باشیم.
ایرنا

۱۳۹۹/۱۰/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...