نسخه چاپی

سكوت احمدی‌نژاد برابر حادثه پیرانشهر

در حالی كه از رئیس جمهور انتظار می رود با متهمان دولتی این رویداد مرگبار برخورد كند اما احمدی نژاد ، حتی از صدور یك پیام همدردی نیز خودداری كرده و كوشیده است لااقل تا بدین جای كار ، با سكوت و بی اعتنایی از كنار این اتفاق كه در دولتش افتاده ، بگذرد!

به گزارش نما به نقل از عصرایران، با گذشت ۵ روز از آتش سوزی در مدرسه شین آباد پیرانشهر و در حالی که این موضوع ، به دغدغه روز مردم تبدیل شده و روز گذشته نیز مجلس ، وزیر آموزش و پرورش را برای توضیحات در این باره احضار کرد و نیز برغم درگذشت یکی از مصدومان و وخامت حال دیگر دختران دانش آموز ، هنوز واکنشی از سوی رئیس جمهور در این باره صورت نگرفته است!

این در حالی است که رئیس جمهور در ایران است و در روزهای اخیر ، مهم ترین کارهای وی که در سایت ریاست جمهوری منتشر شده " اولين همايش قوه‌ مجريه در حقوق اساسي جمهوري اسلامي ايران ، ملاقات وزیر آموزش عالی تونس ، پيام به كنگره جهاني كارگزاران مسلمان روابط عمومي ،سخنرانی در مراسم توديع و معارفه روساي سازمان ميراث فرهنگي ، دیدار با سفرای ایرلند و اریتره و نیز حضور در جلسه هیات دولت " بوده است.

سکوت احمدی نژاد در شرایطی است که وزیر آموزش و پرورش ، نتوانسته است افکار عمومی را در قبال واقعه آتش سوزی متقاعد کند و از رئیس جمهور انتظار می رود با متهمان دولتی این رویداد مرگبار برخورد کند اما احمدی نژاد ، حتی از صدور یک پیام همدردی نیز خودداری کرده و کوشیده است لااقل تا بدین جای کار ، با سکوت و بی اعتنایی از کنار این اتفاق که در دولتش افتاده ، بگذرد!
یادآور می شود در حادثه آتش سوزی در مدرسه روستای سفیلان که در سال پایانی دولت هشتم رخ داد ، موجی از انتقادات گسترده متوجه رئیس جمهور وقت شده بود.

مسوولان اموزش و پرورش ، اتفاق مدرسه شین آباد را حادثه ای عادی جلوه داده اند کما این که روز گذشته معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفته بود که این حادثه در هر جایی ممکن است رخ بدهد کما این که بارها افراد یک خانواده شب خوابیده اند و بر اثر نشت گاز خفه شده و مرده اند!
وزیر هم در مجلس با عادی جلوه دادن شرایط از بهبود حال مصدومان خبر داده و گفته بود آنها حال شان خوب است و سرود هم می خوانند!
درست ساعاتی بعد از این ادعاها، یکی از دانش اموزان کلاس چهارم ابتدایی این مدرسه ، بر اثر شدت آسیب های وارده ، درگذشت و پزشکان از وخامت حال چند نفر دیگر خبر دادند.

۱۳۹۱/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...