نسخه چاپی

طلايي‌نيك :

خروج ازخط امام درگفتمان‌ خوئینی‌هامشهوداست

یك كارشناس مسائل سیاسی گفت: حمایت موسوی‌خوئینی‌ها از وقایع ضد عاشورایی سال ۸۸ و تاكید بر گفتمان‌ ساختارشكنانه عمق انصراف و خروج از خط امام و انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

به گزارش نما، رضا طلایی‌نیک، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با فارس، با تاکید بر اینکه سخنان موسوی‌خوئینی‌ها درباره «انتخابات آزاد» همسو با جریان ضد انقلاب است، تصریح کرد: این همسویی بحران هویت و فعالیت اصلاح‌طلبان را تشدید می‌کند و مواضع اخیر موسوی‌خوئینی‌ها از مواضع بارز ساختار شکنی است که بحران داخلی و عمومی جریان اصلاح‌طلبان را افزایش خواهد داد.

وی افزود:رویکرد تخریبی علیه نظام مکمل تحریم و فشار دشمنان به ملت ایران است که مواضع موسوی‌خوئینی‌ها از مصادیق بارز در رویکرد تخریبی علیه نظام و منافع ملی و ارزش‌ها است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: با محوریت امثال آقای موسوی‌خوئینی‌ها بحران هویت و نابسامانی درونی و برونی اصلاحات تداوم می‌یابد؛ چون حمایت موسوی‌خوئینی‌ها از وقایع ضد عاشورایی سال ۸۸ و تاکید بر گفتمان‌های ساختار شکنانه عمق انصراف و خروج از خط امام و انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد.

طلایی‌نیک، سکوت سران اصلاح‌طلب در برابر مواضع ساختار شکنانه آقای موسوی‌خوئینی‌ها به مفهوم عدم مرزبندی با جریان فتنه و ضد انقلاب دانست و گفت: مرزبندی شفاف با ساختار شکنان و بیگانه‌گرایان و جبران گذشته گلوگاه راهبردی برای خروج جریان اصلاح‌طلب از بحران است.

وی همچنین معتقد است که مواضع آقای موسوی‌خوئینی‌ها برای اصلاح‌طلبان معتدل نیز در صورت عدم برائت آسیب‌های جدیدی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح شعار «انتخابات آزاد» ادامه پروژه ساختار شکنانه صیانت از آرا سال ۸۸ است، گفت: حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات برای رقابت و بعضاً به عنوان مجری برای باطل بودن ادعای موسوی‌خوئینی‌ها کافی است.

طلائی‌نیک اضافه کرد: اصلاح‌طلبان برای بازیابی جایگاه خود در نظام و بین مردم متدین و حامی انقلاب باید در پالایش درونی عزم شفاف و قاطع داشت وعدم پالایش درونی اصلاح‌طلبان زمینه تکرار مواضع ساختار شکنانه را ایجاد می‌کند.

این کارشناس مسائل راهبردی در پایان نیز گفت: نباید اصلاح طلبان طمع و امیدی به مواضع ساختار شکنانه ضدانقلاب و دشمنان نظام داشته باشند.

۱۳۹۱/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...