نسخه چاپی

كاندیداتوری خاتمی تا اسفندمشخص می‌شود

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینكه خاتمی و جبهه اصلاح‌طلبان تا اسفندماه نظر نهایی خود را اعلام خواهند كرد، گفت: خاتمی تاكنون برای نامزدی در انتخابات 92 اعلام آمادگی نكرده است.

به گزارش نما، مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه دفتر سید حسن خمینی روز سه‌شنبه زمان قطعی دیدار را اعلام می‌کند، اظهار داشت: جبهه اصلاح‌طلبان بر ایجاد جبهه واحد و انتخاب نامزد خود بر اساس مدالیته انتخاباتی که از قبل مشخص شده است،‌ عمل می‌کند.


محتشمی درباره اعلام نظر خاتمی برای کاندیداتوریش در انتخابات 92 خاطرنشان کرد: خاتمی تاکنون با توجه به پیشنهادات زیادی که از سوی اصلاح‌طلبان داشته اعلام آمادگی نکرده و به ما جواب قطعی نداده است.


سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان افزود: باتوجه به ابراز تمایل اصلاح‌طلبان برای حضور خاتمی، وی نیاز به فکر کردن دارد و باید جوانب مختلف را برای اعلام نظر بررسی کند.


وی درباره اینکه نامزد جبهه اصلاح‌طلبان چه زمانی قطعی می‌شود، ‌متذکر شد: کسی که می‌خواهد به‌صورت رسمی وارد میدان رقابت شود اوایل اسفند ماه فرصت خوبی برای ورود به عرصه انتخابات است از این رو قطعاً خاتمی و جبهه اصلاح‌طلبان تا اسفندماه نظر نهایی خود را اعلام خواهند کرد.


وی درباره تک‌روی جبهه مردمی اصلاحات و دیدار انتخاباتی آنها با عارف تصریح کرد: تعداد احزاب اصلاح‌طلب در کشور زیاد است که این جبهه نیز نماینده بخشی از مردم است اما به هر حال پیشنهاد ما تشکیل جبهه واحدی از اصلاح‌طلبان و اجماع بر روی یک نامزد مشترک است.

۱۳۹۱/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...