نسخه چاپی

كنكور دانشگاه آزاد و سراسری تجمیع شد

رئیس سازمان سنجش آموزش كشور از تجمیع آزمون‌های سراسری و آزاد سال 92 خبر داد.

به گزارش نما، ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر افزود: کنکور سراسری و کنکور دانشگاه‌ آزاد برای سال 92 با یکدیگر تجمیع می‌شود و ثبت‌نام و پذیرش رشته‌محل‌های آزمونی دانشگاه آزاد برای سال تحصیلی 92-93 از طریق سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی 92 -93 دانشگاه آزاد اسلامی ثبت‌نام و آزمون مجزایی نخواهد داشت، افزود: داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب کدرشته‌ محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی باید در آزمون سراسری سال 92 ثبت‌نام کنند و بر این اساس این داوطلبان می‌توانند از امروز 20 آذرماه تا روز سه‌شنبه 25 آذرماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در تاریخ‌های تعیین شده موفق به ثبت‌نام نشوند می‌توانند از روز دوشنبه 30 بهمن‌ماه تا روز پنجشنبه 3 اسفندماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

خدایی گفت: پذیرش داوطلبان علاقه‌مند کدرشته‌محل‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس شرایط و ضوابط ازمون سراسری که در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال 92 درج شده است، صورت می‌گیرد.

۱۳۹۱/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...