نسخه چاپی

نظر میرتاج الدینی درباره تركیب مجلس نهم

عکس خبري -نظر ميرتاج الديني درباره ترکيب مجلس نهم

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در خصوص تركیب جدید مجلس نهم و عدم راه یابی برخی چهره ها به این دوره از مجلس اظهار داشت: چهره های جدید نوید آور ایده ها و رویكردهای جدید است كه تعامل دولت و مجلس را بیشتر خواهد كرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص ترکیب مجلس نهم و عدم راه یابی برخی چهره ها به این دوره از مجلس اظهار داشت: چهره‌های جدید نویدبخش ایده‌ها و رویکردهای جدید است که تعامل دولت و مجلس را بیشتر خواهد کرد.

حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگارمهر، در خصوص تعامل دولت با مجلس نهم اظهارداشت: پیش بینی می کنم تعامل خوبی میان دولت و مجلس نهم برقرار شود.

وی در ادامه افزود: دولت نیز در این خصوص برنامه ریزی می کند تا تعامل سازنده و مثبتی را بین این دو قوه مهم کشور بر قرارکند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور همچنین در خصوص ترکیب جدید مجلس نهم و عدم راه یابی برخی چهره ها به این دوره از مجلس اظهار داشت: چهره های جدید نوید آور ایده ها و رویکردهای جدید است که تعامل دولت و مجلس را بیشتر خواهد کرد.

میرتاج الدینی با بیان اینکه مردم ذائقه شان در تغییر بود و به همین خاطر چهره های جدید را انتخاب کردند گفت: کل نظام باید از رای و انتخاب مردم استقبال کند.

وی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات 12 اسفند حرف آخر و یک پیروزی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران بود که پیوند عمیق مردم با ولایت را در جامعه نشان داد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوردر پایان خاطرنشان کرد: مجلس نهم با این پشتوانه قوی مردمی می تواند اقدامات خوب و سازنده ای را انجام دهد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...