نسخه چاپی

مژدهی: تعویض‌های فكری در شهرآورد اشتباه بود

عکس خبري -مژدهي: تعويض‌هاي فکري در شهرآورد اشتباه بود

پیشكسوت استقلال گفت: «محمود فكری» در شهرآورد می‌توانست تعویض‌های بهتری را انجام دهد و به نظر من تعویض‌های سرمربی آبی‌پوشان اشتباه بود.


به گزارش نما، عباس مژدهی اظهار داشت: اگرچه استقلال در شهرآورد به تساوی رسید اما چند اشکال مهم در این تیم وجود داشت که باید هرچه سریعتر برطرف شود.

وی افزود: اینکه مدافعان استقلال در بازی حساس و مهمی همچون شهرآورد چنین اشتباهات بزرگی را انجام می‌دهند باید مورد توجه قرار گیرد. این اشکالات در بازی‌های گذشته نیز تا حدود زیادی وجود داشت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: عارف غلامی روز بدی را به همراه مرادمند در بازی با پرسپولیس پشت سر گذاشت و روی گل هر دو گل خورده استقلال مقصر بودند.

مژدهی تصریح کرد: محمود فکری می‌توانست تعویض‌های بهتری را در شهرآورد انجام بدهد و به نظر من تعویض‌های سرمربی آبی‌پوشان اشتباه بود.

وی تاکید کرد: یکی از دلایل نباختن استقلال در شهرآورد خلاقیت مهاجمان استقلال بود که توانستند با استفاده از تیزهوشی خود گلزنی کنند. ارسلان مطهری و مهدی قایدی خیلی عالی هستند و حضورشان برای هر تیمی غنیمت است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: با تمام انتقاداتی که از بازی استقلال مقابل پرسپولیس مطرح می‌شود، این تیم هنوز شانس و مدعی اول قهرمانی در لیگ بیستم است و می‌تواند در پایان فصل جام را به دست آورد.
منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...