نسخه چاپی

شباهت یحیی و فكری؛ دیدارهای ۶ امتیازی پَر

عکس خبري -شباهت يحيي و فکري؛ ديدارهاي ? امتيازي پَر

استقلال و پرسپولیس در این فصل و در دیدارهای مهم ۶ امتیازی به نتایج مورد نظر دست پیدا نكرده‌اند. جدال‌ مستقیم بین تیم‌های مدعی قهرمانی حساسیت ۲ چندان دارد و به اصطلاح ۶ امتیازی است.



به گزارش نما، هر فصل با توجه به شرایط تیم‌ها و اوضاعی که در گذشته داشته‌اند چند تیم به عنوان مدعی قهرمانی معرفی می‌شوند. در این فصل هم پنج تیم پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان و فولاد جزو مدعیان اصلی قهرمانی هستند. به طور طبیعی جدال‌های مستقیمی که بین این تیم‌ها برگزار می‌شود حساسیت ۲ چندان دارد و به اصطلاح ۶ امتیازی است.

در لیگ بیستم اما سرخآبی‌های پایتخت تا این برهه از فصل که تقریبا یک سوم آن گذشته، نتوانسته‌اند در بازی‌های ۶ امتیازی به برتری برسند. آنها یک بار مقابل هم قرار گرفتند که ماحصلش تساوی پُرگل ۲ بر ۲ بود. اما به جز این، یک بازی ۶ امتیازی دیگر برای هر کدام به ثبت رسیده است.


استقلال در هفته دوم به مصاف فولاد خوزستان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به میزبان خود نتیجه را واگذار کرد. تیم فکری با یک گل پیش بود اما ۲ گل دریافت کرد و مانند بازی با پرسپولیس فرصت جبران به وجود نیامد. در سوی مقابل تیم تحت هدایت «یحیی گل‌محمدی» نیز در هفته هفتم به دیدار سپاهان رفت و در برابر میهمان خود با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. اگر درخشش «حامد لک» نبود احتمال داشت که طلایی‌پوشان برد را از آن خود کنند و همین یک امتیاز هم از چنگ سرخپوشان خارج شود.

حالا باید دید در ادامه مسابقات و در دیگر بازی های ۶ امتیازی «یحیی گل‌محمدی» و «محمود فکری» چه نتایجی را به دست می‌آورند. از دست دادن امتیازات بیشتر به خصوص در دیدارهای حساس در پایان فصل می‌تواند حسرت بسیار فراوانی را به بار بیاورد.

منبع: ایرنا

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...