نسخه چاپی

تغییرات بزرگ پیرلو در تركیب یوونتوس برای حضور در كوپا ایتالیا

عکس خبري -تغييرات بزرگ پيرلو در ترکيب يوونتوس براي حضور در کوپا ايتاليا

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با توجه به غیبت تعداد قابل توجهی از مهره‌هایش، قصد ندارد از تمامی نفرات اصلی خود در جام حذفی ایتالیا استفاده كند.


به گزارش نما، طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس برای بازی امشب شاگردانش مقابل جنوا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، از سیستم چرخشی استفاده خواهد کرد و به بسیاری از مهره‌های اصلی‌اش استراحت خواهد داد تا آنها را برای بازی مهمتر یکشنبه هفته آینده برابر اینتر آماده نگه دارد.

بر اساس گزارش این شبکه، پیرلو برای بازی چهارشنبه شب مقابل جنوا قصد دارد به مدافع میانی و کاپیتان تیمش لئوناردو بونوچی و مریح دمیرال استراحت بدهد و به جای این دو نفر با جورجو کیه‌لینی و رادو دراگوسین مرکز خط دفاعی تیمش را پوشش دهد.

یوونتوس بعد از قرنطینه شدن دو مدافع کناری‌اش خوان کوادرادو و الکس ساندرو به دلیل ابتلا به کرونا، سه مهره دیگر خود پائولو دیبالا، وستون مک‌کنی و پائولو دیبالا را هم به دلیل مصدومیت در بازی یکشنبه شب مقابل ساسولو از دست داده است. این در حالی است که یوونتوس یکشنبه هفته آینده در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل خود که می‌تواند تأثیر بسزایی در کورس قهرمانی سری A داشته باشد، میهمان اینتر خواهد بود.

از این رو پیرلو نمی‌خواهد به مهره‌های باقیمانده خود فشار بیاورد و به همین دلیل به تعدادی از نیمکت‌نشینان خود از جمله مانولو پورتانووا میدان خواهد داد.

یوونتوس از ساعت 23:15 امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) میزبان جنوا خواهد بود.
منبع: تسنیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...