نسخه چاپی

اصلاح‌طلبان تا اسفند نظر نهایی خواهند داد

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینكه خاتمی و جبهه اصلاح‌طلبان تا اسفندماه نظر نهایی خود را اعلام خواهند كرد، گفت: خاتمی تاكنون برای نامزدی در انتخابات 92 اعلام آمادگی نكرده است.

به گزارش نما به نقل از فارس ، مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه دفتر سید حسن خمینی روز سه‌شنبه زمان قطعی دیدار را اعلام می‌کند، اظهار داشت: جبهه اصلاح‌طلبان بر ایجاد جبهه واحد و انتخاب نامزد خود بر اساس مدالیته انتخاباتی که از قبل مشخص شده است،‌ عمل می‌کند.

محتشمی درباره اعلام نظر خاتمی برای کاندیداتوریش در انتخابات 92 خاطرنشان کرد: خاتمی تاکنون با توجه به پیشنهادات زیادی که از سوی اصلاح‌طلبان داشته اعلام آمادگی نکرده و به ما جواب قطعی نداده است.

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان افزود: باتوجه به ابراز تمایل اصلاح‌طلبان برای حضور خاتمی، وی نیاز به فکر کردن دارد و باید جوانب مختلف را برای اعلام نظر بررسی کند.

وی درباره اینکه نامزد جبهه اصلاح‌طلبان چه زمانی قطعی می‌شود، ‌متذکر شد: کسی که می‌خواهد به‌صورت رسمی وارد میدان رقابت شود اوایل اسفند ماه فرصت خوبی برای ورود به عرصه انتخابات است از این رو قطعاً خاتمی و جبهه اصلاح‌طلبان تا اسفندماه نظر نهایی خود را اعلام خواهند کرد.

وی درباره تک‌روی جبهه مردمی اصلاحات و دیدار انتخاباتی آنها با عارف تصریح کرد: تعداد احزاب اصلاح‌طلب در کشور زیاد است که این جبهه نیز نماینده بخشی از مردم است اما به هر حال پیشنهاد ما تشکیل جبهه واحدی از اصلاح‌طلبان و اجماع بر روی یک نامزد مشترک است.

۱۳۹۱/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...