نسخه چاپی

فرزند شهیدی كه نمی توانست بابا بگوید

عکس خبري -فرزند شهيدي که نمي توانست بابا بگويد

هر وقت به یك بچه یتیم یا بچه شهید اجازه دادیم بر كول و پشت ما سوار شود و از شانه های ما بالا رود، آنگاه می توانیم ادعا كنیم بسیجی احد و بسیجی تبوك و بسیجی خیبریم و این نشان دهنده تبعیت از ولایت است.

به گزارش نمابه نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، فردوس حاجیان را همه با نام "عمو فردوس" شهرک الفبا می شناسند ولی او که از رزمندگان بسیجی و جانباز شیمیایی دفاع مقدس است و هم اکنون رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است ضمن اشاره به سخن امام راحل که "من به بازوی شما بسیجیان بوسه می زنم و بر این بوسه افتخار می کنم" اظهار داشت: برخی به اشتباه کسانی که با کودکان کار می کنند را کم سواد می پندارند در حالیکه کار برای بچه ها بسیار زیبا و در عین حال مشکل است.

حاجیان با تاکید بر فعالیت خود در شهرک الفبا برای بچه های شهدا که فرزندان باسوادترین و با معرفت ترین آدم های روی کره زمین بودند تاکید کرد: شهرک الفبا مال بچه های بسیجی و شهید بود و من هم بازمانده از آن قافله ام، قافله ای که در واقع همه چیز اعم از دانش، معرفت و بصیرت در آن بود.

وی ظرف شهید و شهادت را با گسترده و عظیم دانسته و افزود: 26 سال پیش وقتی معلم مدرسه شاهد بودم، یکبار بچه شهیدی را که پدر شهید خود را ندیده بود به خانه بردم و او کلمه "بابا" را نمی گفت. با کمک مادرم به او رسیدگی می کردیم تا پس از شش ماه توانست کلمه "بابا" را بگوید و من به این کار افتخار می کنم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز خطاب به معلمان بسیجی خاطرنشان کرد: معلم های عزیز بسیجی باید توجه کنند هر وقت به یک بچه یتیم یا بچه شهید اجازه دادیم بر کول و پشت ما سوار شود و از شانه های ما بالا رود، آنگاه می توانیم ادعا کنیم بسیجی احد و بسیجی تبوک و بسیجی خیبریم و این نشان دهنده تبعیت از ولایت است.

فردوس حاجیان تصریح کرد: بسیج در واقع چیزی جز بصیرت نیست یعنی اگر بصیرت نباشد بسیج نیست، اگر بصیرت نباشد عشق به ولایت هم کمرنگ خواهد شد.

عمو فردوس شهرک الفبا در پایان با اشاره به سخن امام راحل که "من به بازوی شما بسیجیان بوسه می زنم و بر این بوسه افتخار می کنم" یک رباعی از سروده های خود درباره بسیج را قرائت کرد:

مهتاب به گیسوی شما بوسه زده است

ناهید به گل روی شما بوسه زده است

شمشیر اگر به دستتان نورانی است

خورشید به بازوی شما بوسه زده است

۱۳۹۱/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...