نسخه چاپی

حبیب الله بوربور در گفتگو با نما مطرح كرد:

تمایل دولت برای مذاكره مجدد با آمریكا/ ما نباید به غیرخودی اعتماد داشته باشیم

عکس خبري -تمايل دولت براي مذاکره مجدد با آمريکا/ ما نبايد به غيرخودي اعتماد داشته باشيم

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینكه باید به ظرفیت و توانمندی های داخل كشور متكی بود، اظهار داشت: غرب برای ایجاد آشوب در خاومیانه و كشور ما برنامه دارد و نمونه آن را در فتنه 88 مشاهده كردیم از این رو ما نباید به غیرخودی اعتماد داشته باشیم.


حبیب الله بوربور عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار نما، با اشاره به رزمایش های «اقتدار» که از سوی نیروهای مسلح برگزار شد، گفت: براساس مسئولیتی که به هر نهادی واگذار شده است باید به وظایف خود به نحو مطلوب عمل کنند. در حوزه اقتدار ملی نظام، نیروهای انقلاب پای کار هستند و به پیشرفت های بسیار خوبی هم دست یافته ایم.

وی افزود: اکنون قدرت بازدارندگی ما به گونه ای است که همه به آن افتخار می کنند، حتی مخالفان نظام به این جمع بندی رسیده اند که نیروهای انقلاب از فرصت ها استفاده می کنند و از تهدیدها به عنوان فرصت بهره می گیرند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان خانه احزاب در پاسخ به این پرسش که چرا علی رغم پیشرفت در حوزه نظامی، مشکلات اقتصادی همچنان پابرجا است؟ اظهار داشت: در این حوزه کار دست گروه دیگری است، آنها باید فرمایشات رهبر انقلاب را که اول هرسال بیان می شود و نقشه یک ساله کشور است را اجرایی کنند اما متاسفانه چشم و دلشان به خارج از کشور بود تا بدین وسیله مشکلات ما حل شود.

بوربورتصریح کرد: سوال می کنیم چه کسانی مشکلات کنونی را پیش آورده اند که امروز به جای پاسخگویی فرار رو به جلو می کنند.

وی با بیان اینکه باید به ظرفیت و توانمندی های داخل کشور متکی بود، اظهار داشت: غرب برای ایجاد آشوب در خاومیانه و کشور ما برنامه دارد و نمونه آن را در فتنه 88 مشاهده کردیم از این رو ما نباید به غیرخودی اعتماد داشته باشیم.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید براینکه نگاه به خارج نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت، افزود: با توجه به مشکلات و معضلات کنونی مردم باید در انتخابات تصمیم درست اتخاذ کنند چرا که می‌خواهند برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.

بوربور گفت: اگر اشتباه گذشته را تکرار کنند قطعا مشکلات آنها بیشتر از پیش خواهد شد و اگر مردم تصمیم درست بگیرند نتیجه آن را خواهند دید.

وی ضمن انتقاد شدید از برنامه های دولت، تصریح کرد: مردم شب می خوابند و فردا مطلع می شوند که سرمایه های آنها یک سوم شده است، یعنی کسانی که پول و سرمایه ای جمع کرده بودند پول آنها بی ارزش شده و کسانی هم که فقیر بودند، فقیرتر شدند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: این نوع شیوه مدیریت از سوی دولت نشان می دهد که آنها تمایل دارند شرایطی به وجود بیاید تا باز با خارج [غربی ها] رایزنی کنند!

۱۳۹۹/۱۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...