نسخه چاپی

شرط روحانی برای ارزان شدن دلار

عکس خبري -شرط روحاني براي ارزان شدن دلار

حالا كه این دولت دارد به پایان می رسد سخن از دلار ۱۵ هزار تومانی می كند آن هم با شرط و اینكه اگر گشایشی در ارز بشود! لابد اگر گشایش نشود همین طور بسته باقی خواهند ماند!


محمد حاجی- آقای روحانی می گوید اگر منابع ارزی آزاد شود دلار تا ۱۵ هزار تومان پایین می آید. دولت اصلاح طلبان اعتدالی ارز را از ۳۰۰۰ تومان به حدود ۳۰ هزار تومان رساند و کشور و مردم را دچار مشکلات فراوان کرد. حالا که این دولت دارد به پایان می رسد سخن از دلار ۱۵ هزار تومانی می کند آن هم با شرط و اینکه اگر گشایشی در ارز بشود! لابد اگر گشایش نشود همین طور بسته باقی خواهند ماند!


اصلاح طلبان و این انتخابات


اصلاح‌طلبان عاجز از معرفی نامزد و ناامید از رای مردم هر روز تحلیل های جور واجور می دهند. آنها گاهی آقای علی لاریجانی و حاج سید حسن خمینی را نامزد معرفی می‌کنند وگاه می‌گویند خودشان نامزد دارند.گاه می گویندنامزدهای آنان از طرف شورای نگهبان احراز صلاحیت نمی شوند. در کنار این بی تصمیمی درباره نامزد انتخابات تحلیل‌های جالبی از اصولگرایان می‌دهند. گاه می‌گویند در انتخابات شرکت نمی‌کنند وگاه این شورا های انتخاباتی را منحل کرده شورای اجماع تشکیل می دهند. به نظر می رسد اصلاح طلبان بهتر است خودشان را مطرح کنند تا اینکه به دیگران بپردازند و این آنها را از هر تحلیلی نجات می دهد



درخواست توجه به اصلاح‌طلبان

روزنامه شرق پذیرش تابعیت مغولستان توسط سعید ملایی ورزشکار جودوکار برای اینکه در المپیک بتواند با جود کار رژیم صهیونیستی مسابقه دهد و احتمالاً طلای المپیک را به دست بیاورد، مهاجرت نامید. در حالی که این شخص به خاطر مدال طلای المپیک حاضر به ترک تابعیت کشور و میهن خود شده و ننگ مسابقه با ورزشکار رژیم جنایتکار و اشغالگر قدس شریف را پذیرفته است. اصلاح‌طلبان با این مواضع می‌خواهند مردم هم به آنها توجه داشته باشند!



احتمال اقدام خشونت بار بایدن

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا طی بیانیه‌ای حمله طرفداران ترامپ به کنگره را محکوم کرد و نوشت: «بی شک این شورش خشونت‌آمیز حمله آشکار به کنگره و حمله علیه قانون اساسی آمریکا بود. حق آزادی بیان و اجتماعات اجازه نمی‌دهد که افرادی به خشونت و شورش اقدام کنند.» در ۲۰ ژانویه که بایدن رئیس جمهور می شود. او فرمانده کل ارتش و قوای مسلح آمریکا می‌شود و این بیانیه در چنین زمانی احتمال اقدام خشونت بار بایدن علیه مخالفانش و طرفداران ترامپ را افزایش داده است.

۱۳۹۹/۱۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...