نسخه چاپی

اظهارات كلوپ بعد از شكست مقابل منچستر

عکس خبري -اظهارات کلوپ بعد از شکست مقابل منچستر

سرمربی لیورپول اشتباهات بزرگ را دلیل شكست تیمش برابر یونایتد در جام حذفی دانست.


به گزارش نما و به نقل از ساکرنت، لیورپول در ادامه نتایج ضعیف چند هفته اخیر خود در ورزشگاه اولدترافورد برابر منچستریونایتد با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از این دیدار گفت: این چیزی نیست که ما می‌خواستیم، بنابراین ناامید کننده است. برای شکست دادن حریف باید بهترین بازی خود را ارائه می‌کردیم. شروع بازی خوب بود، اما بعد ما اشتباهات بدی را مرتکب شدیم. دو بار گل زدیم که این هم خوب است. اما در پایان آن‌ها برنده شدند. این نیز یک واقعیت است. البته ما می توانیم از این بازی درس‌های خوبی بگیریم. ما می‌خواهیم از این شرایط خلاص شویم و برای آن باید قدم هایی را برداریم. امشب ما این مراحل را انجام دادیم و فکر می‌کنم بازی به بازی بهتر می‌شویم.

او درباره اعتماد به نفس پایین بازیکنانش گفت: امشب من هیچ مشکلی در اعتماد به نفس ندیدم. اما آن چه گفتیم این است که وقتی شما برای مدتی گل نزنید، بدیهی است که برای اعتماد به نفس خوب نیست. بهترین مهاجمان جهان می‌توانند به شما بگویند که همه آن‌ها لحظاتی داشته‌اند که مدتی گل نزدند. اما همه چیز در مورد نحوه برخورد شما است. نکته مهم این است که بعد از چهار بازی بدون گل زده در لیگ برتر ما برابر یونایتد در خانه حریف دو گل به ثمر رساندیم و نشان دادیم در حال برگشتن هستیم.

لیورپول در دیدار بعدی خود باید در لیگ برتر به مصاف تاتنهام برود که این دیدار در ورزشگاه اسپرز برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا

۱۳۹۹/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...