نسخه چاپی

اختصاص 140 هزار تخت هتلی برای مراكز مراقبتی/ جذب 5 هزار و 300 نفر در اورژانس كشور

عکس خبري -اختصاص 140 هزار تخت هتلي براي مراکز مراقبتي/ جذب 5 هزار و 300 نفر در اورژانس کشور

پیرحسین كولیوند گفت: پیرو فعالیت‌های قرارگاه شهید سلیمانی 140 هزار تخت هتلی برای مراكز مراقبتی آماده كردیم.

به گزارش نما ،پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور روز یکشنبه 12 بهمن ماه در نشست خبری با موضوع عملکرد این حوزه گفت: همکاران من در اورژانس کشور تمام وقت در خدمت مردم و هموطنان خود هستند و در طول این مدت سعی کردیم خدمات اورژانس را از طریق زیرساخت‌ها، نرم افزارها و سخت افزارها توسعه دهیم.

او افزود: گسترش فعالیت در مدیریت بیماران حاد مغزی و قلبی باعث شد خدمات بی نظیری را به مردم ارائه دهیم و جان بسیاری از هموطنان خود را نجات دهیم.

کولیوند تصریح کرد: تعداد بالگردهای خود را به 47 فروند رساندیم و به زودی هزار دستگاه آمبولانس اضافه خواهیم کرد و همچنین قرارداد 20 دستگاه اتوبوس آمبولانس را با شرکت ایران خودرو دیزل منعقد کردیم و در روزهای آینده به ناوگان اورژانس اضافه خواهد شد و برای خرید آمبولانس‌های دیگر نیز پیگیری کردیم تا خدمات خود را گسترش دهیم.

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: اورژانس ریلی و دریایی از خدمات ویژه‌ای بود که سال گذشته راه اندازی شد.
او افزود: جذب نیروی خانم در دانشگاه‌ها یکی دیگر از اقدامات ما بود که پیرو آن 30 درصد ظرفیت را خواهران تشکیل دادند و اولین گروه بانوان وارد اورژانس شدند همچنین برای جذب منابع انسانی آزمونی برگزار خواهد شد که حدود 5 هزار و 300 نفر به سیستم ما وارد می‌شوند.

کولیوند عنوان کرد: 170 پایگاه در سال گذشته به سیستم اورژانس اضافه شد و کرونا نیز باعث شد فعالیت گسترده ای داشته باشیم.

رییس سازمان اورژانس کشور در ادامه گفت: فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی یکی از اقداماتی بود که اورژانس کشور انجام داد که پیرو آن 140 هزار تخت هتلی برای مراکز مراقبتی آماده کردیم و در این مسیر یعنی مسیر خدمت رسانی به بیماران کرونایی 9 همکار در فوریت‌های پزشکی را از دست دادیم و 6 هزار و 200 نفر از آنان به کرونا مبتلا شدند.
برنا

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...