نسخه چاپی

ضرر16میلیون دلاری آقای پولدار در هر روز

عکس خبري -ضرر16ميليون دلاري آقاي پولدار در هر روز

كارلوس سلیم با رسیدن ثروت اش به 74 میلیادر دلار برای دومین سال متوالی در صدر لیست میلیادرهای جهان قرار گرفت به طوری كه هر دقیقه 39 هزار دلار به دارایی اش افزوده می شود.

به گزارش نمابه نقل از مشرق، تاکنون هیچکس در جهان به چنین ثروتی دست نیافته است بطوری که مجموعه سودی که وی در سال 2009 کسب کرد بالغ بر 20 میلیارد و 500 هزار دلار بود .

اما در سال 2011 چرخ روزگار بر خلاف میل و اراده کارلوس سلیم حلو چرخید.

شبکه آمریکایی " بلومبرگ " روز دوشنبه گذشته در گزارشی اعلام کرد ، امپراطور مخابرات مکزیک در سال گذشته 5 میلیارد و 500 هزار دلار زیان دهی داشته است بطوریکه ثروت وی در این سال به سطح 68 میلیارد و 500 هزار دلار نزول کرده است بر این اساس وی در هر ماه 458 میلیون دلار و در هر هفته 114 میلیون و 500 هزار دلار و با هر طلوع آفتاب 16 میلیون دلار ضرر کرده است .

کارلوس سلیم حلو 72 سال پیش در مکزیک در یک خانواده مهاجر لبنانی چشم به جهان گشود وی دارای شش فرزند از همسرش سمیه ضومط است که در سال 1999 چشم بر جهان بست و پس از وی نیز به همسر خود وفادار ماند و دیگر ازدواج نکرد.

گفتني است، هنگامی که وي سال گذشته به سرزمین ابا و اجدادی خود لبنان سفر کرده بود به محض رسیدن به زادگاه پدرش سلیم حداد در شهرک جزین واقع در جنوب لبنان اشک از چشمان اش جاری شد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...