نسخه چاپی

واژگونی یك دستگاه تریلر در اتوبان تهران ساوه

عکس خبري -واژگوني يک دستگاه تريلر در اتوبان تهران ساوه

ملكی درباره واژگونی یك دستگاه تریلر یخچال دار با بار نوشابه در اتوبان تهران ساوه توضیحاتی داد.

به گزارش نما ،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: ساعت ۶:۴۹ دقیقه صبح امروز یک مورد واژگونی دستگاه تریلر در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان بعد از اتوبان تهران ساوه روی دوربرگردان نعل اسبی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

وی ادامه داد: دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند، در محل مشاهده شد که یک دستگاه تریلر یخچال دار که بار نوشابه دارد به دلیل نامشخصی که توسط عوامل پلیس راهور درحال بررسی است، پس از برخورد به جدول‌های کنار واژگون شده است.

ملکی افزود:به لطف خدا این کامیون به پایین سقوط نکرده و اگر به پایین سقوط می‌کرد وضعیت بحرانی میشد و احتمال برخورد با خودرو‌های عبوری صددرصد وجود داشت، ولی در همان دوربرگردان متوقف شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: راننده که فردی حدودا ۶۰ ساله بود دچار مصدومیت شده بود، ولی از خودرو خارج شده بود که آتش نشانان همزمان با ایمن سازی این فرد را تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی گفت: نشت گازوئیل زیادی در محل داشتیم که عوامل شهرداری در محل حضور دارند و مشغول پاکسازی و پاشیدن خاک هستند که ایمن سازی انجام شود و عوامل راهور این دوربرگردان را مسدود کردند. البته به دلیل مسیر‌های ترددی که وجود دارد هیچگونه مشکل ترافیکی در محل وجود ندارد.

وی ادامه داد داد: با یک دستگاه جرثقیل در ابتدا قسمت کشنده خارج شد و در حال حاضر یک کشنده دیگر هم به محل اعزام شده و عملیات صاف کردن این تریلر به حالت عادی در حال انجام است.
باشگاه خبرنگاران جوان

۱۳۹۹/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...