نسخه چاپی

فاطمه رهبر:

اقتدار نیروهای مسلح ایران آمریكایی‌ها را سرخورده كرده است

عکس خبري -اقتدار نيروهاي مسلح ايران آمريکايي‌ها را سرخورده کرده است

كشورهای غربی به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته نظامی و سلاح‌های كشتار جمعی از جمله ده‌ها هزار بمب اتمی تصور می‌كنند كه هیچ كشوری توان مقابله با آن‌ها را ندارد.

فاطمه رهبر در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کشورهای غربی به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته نظامی و سلاح‌های کشتار جمعی از جمله ده‌ها هزار بمب اتمی تصور می‌کنند که هیچ کشوری توان مقابله با آن‌ها را ندارد.
وی تصریح کرد: البته بار‌ها ملت‌های مستقل با ایستادگی و مقاومت در برابر تجاوز‌ غربی‌ها پاسخ قاطعی به آن‌ها داده‌اند، اما کشورهای استکباری و استعمارگر از خواب غفلت بیدار نمی‌شوند.
نماینده مردم تهران‏، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان نمونه جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با اقتدار در برابر تجاوز ارتش بعث عراق که از سوی ۴۰ کشور اروپایی به ویژه آمریکا و انگلیس حمایت می‌شد، ایستادگی کرد و یا حزب‌الله لبنان تاکنون ۲ بار پاسخ محکمی به ارتش رژیم اشغالگر قدس داده است.
رهبر بیان داشت: پیش از انقلاب اسلامی اگر چه برخی تجهیزات نظامی از سوی غربی‌ها به ایران فروخته می‌شد، اما ما از نظر علمی توان استفاده از این سلاح‌ها را نداشتیم و به نظامیان ایرانی حتی آموزش هم نمی‌دانند.
وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با وجود جنگی هشت ساله، ملت ایران تحت هدایت‌های ولایت روی پای خود ایستاده و امروز در ابعاد مختلف به ویژه دفاعی پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگی را تجربه کرده‌ایم.
نماینده مردم تهران‏، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت افزود: به فضل الهی نیروهای مسلح ایران اسلامی با اقتدار از کشور، اسلام و انقلاب دفاع کرده و هیچ قدرتی توان تعرض به کشورمان را ندارد.
رهبر با اشاره به دستاوردهای بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از مرزهای میهن گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند که با لشگرکشی به منطقه و استفاده از ناوهای هواپیمابر پیشرفته خود می‌توانند در روحیه نیروهای مسلح ایران خللی وارد کنند، اما امروز پاسخ‌های قاطع و اقتدار نظامیان ایرانی آن‌ها را سرخورده و پشیمان کرده است.
وی در پایان تاکید کرد: سپاه و ارتش در کنار ملت و رهبری با اقتدار ایستاده‌اند و اگر کوچک‌ترین تعرضی به ایران از سوی دشمنان خارجی صورت گیرد، سخت‌ترین پاسخ را به متجاوزان خواهیم داد.

۱۳۹۱/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...