نسخه چاپی

82 سال رانندگی بدون گواهینامه+عكس

عکس خبري -82 سال رانندگي بدون گواهينامه+عکس

قطعا یكی از شرایط مورد نیاز برای رانندگی كردن داشتن گواهینامه است. البته افراد زیادی هستند كه بدون داشتن گواهینامه رانندگی می كنند و خیلی زود به دلیل بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی توسط پلیس متوقف می شوند. اما برای یك خانم لنگلیسی تبار قضیه كمی متفاوت است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، " سوزی دیکسون" زن انگلیسی که به زودی 100 ساله می شود ، 82 سال است که بدون گذراندن امتحان رانندگی ، در خیابان ها وجاده ها رانندگی می کند. این زن انگلیسی در سال 1930 ، بدون گذراندن دوره های مربوط به گرفتن گواهینامه ، مدرک مورد نیاز خود را خریده است. او از آن به بعد هر 3 سال یک بار در آزمون های پزشکی مربوط به رانندگی شرکت کرده است و هر سال توانسته است با موفقیت در این آزمونها مجوز رانندگی خود را برای 3 سال دیگر تمدید کند.

نکته جالب در مورد این بانوی انگلیسی این است که وی در تمام این مدت حتی یک بار تصادف نکرده و حتی یک بار هم جریمه نشده است. او در سالهای اخیر دیگر در طول شب رانندگی نمی کند و بیشتر در طول روز برای خرید کردن و یا ملاقات فرزندان و یا نوه هایش از اتومبیل استفاده می کند.

او خود در این باره این گونه توضیح می دهد: من در سن 18 سالگی با اتومبیل پدرم رانندگی را یاد گرفتم. اتومبیل پدرم از وضعیت خوبی برخوردار نبود و من از همان ابتدا برای دنده عوض کردن هم مشکل داشتم. او در حال حاضر 5 نوه و 4 فرزند دارد. یکی از فرزندان او ، راجر در سال 2007 و در سن 61 سالگی بر اثر یک حادثه در هنگام مسابقه اتومبیل رانی در کشور بلژیک کشته شد.

۱۳۹۰/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...